OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Assistans för Dig är ett serviceföretag för personer som är berättigade till personlig assistans. Verksamheten kännetecknas av kvalitet, tillgänglighet, personligt bemötande och ett stort engagemang. Vi på Assistans för Dig arbetar ständigt för att kunna ge våra kunder den bästa assistansen. Vi har en bred kunskapsbas inom relevant lagstiftning, ekonomi och sociala frågor och arbetar effektivt och med hög tillgänglighet för våra kunders och anställdas trygghet.
Assistans för Dig söker nu en mycket serviceinriktad Löneadministratör! Du har ett utpräglat intresse för att ge god service och lockas av möjligheten att arbeta med hög kvalitet i ett högt arbetstempo! Välkommen till Sveriges största familjeföretag inom personlig assistans!
Dina uppgifter innefattar administration av i dagsläget ca 1 000 löner varje månad. Dessutom tillkommer fakturering av assistanstimmar, samt annan löpande administration. Det krävs att du är mycket noggrann och serviceinriktad för att trivas med och klara av tjänsten och vi söker dig som upplever dig som senior i din roll som Löneadministratör. Du har därmed några års vana av liknande arbetsuppgifter och det är ett plus, men inget krav, om du kan just branschen personlig assistans.
Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är främst måndag-fredag 08:30-17:00.
Vi erbjuder en trevlig arbetsplats på vårt huvudkontor i centrala Stockholm.
Tillträde ca 1 oktober eller enligt överenskommelse.
Kontaktpersoner på detta företaget
Charlotta Stavenow
0462726632
Karin Brange
046-272 66 33
Kundansvarig Karin Brange
046-272 66 33
Kundansvarig Emma Wernebjer Cervinus
031 389 66 41
Charlotta Stavenow
046-272 66 32
Kundansvarig Henrik Lennartsson
046 272 66 31
Kundansvarig Kristin Persdotter
054 771 66 62
Kundansvarig Hanna Lundberg
054 -771 66 61
Kundansvarig Hanna Lundberg
054 771 66 61
Kundansvarig Sofia Hansén
08 572 366 20