OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ARBETSUPPGIFTER I din roll som kundservicemedarbetare på Ljusdal Energi kommer du att arbeta med inkommande samtal, frågor kring koncernens produkter, kundservice och enklare support och rådgivning.Det vill säga att ge den bästa möjliga service och lösa kundens problem. UTBILDNING/ERFARENHET Du har lägst gymnasiekompetens och gärna erfarenhet från arbete inom kundservice.Meriterande är högskoleutbildning inom ekonomi eller IT och goda kunskaper i office-paketet.Vi tror även att du har ett intresse för teknik. PROFIL Du har trevlig telefonröst, är serviceinriktad, säljande och har kunden i fokus.Det är viktigt att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift.Som person är du utåtriktad, ordningsam och van att ta egna initiativ.Du har även god problemlösningsförmåga och förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kund- och mottagarbemötande. ARBETSTIDER Måndag till fredag 7.30-16.30 Intervjuer kommer att ske löpande och vi ser fram emot din ansökan redan idag.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR- konsult Towe Lööv
0651-760750
070-1903294
HR- konsult Towe Lööv
0651340226
0701903294
Chef Kent Andrén
0651-760750