OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
StjärnDistribution erbjuder helhetslösningar för e-handel, som inkluderar lagerhållning, logistik, distribution, fakturering, betallösningar och kundtjänst. Vi erbjuder också nyhetsbrev, produktfotografering och vi kan tillfredsställa företagens behov av trycksaker via vårt tryckeri Hofors Digitaltryck. Vi utvecklar webbshopar via vår egen plattform NopEkvist, vi har kompetenta medarbetare inom systemutveckling som kan göra integrerade lösningar som passar de flesta.
Vi har huvudkontor och lager i Hofors och lager och kontor i Falun.
MEDARBETARE TILL KUNDTJÄNST/EKONOMI
Tycker du att det är roligt att bygga och vårda relationer via telefon, mail och andra kanaler?
Har du lätt för att formulera dig på svenska i tal och skrift?
Tycker du om att tala i telefon och har god datorvana?
Är du noggrann och har vana från redovisningsarbete?
Våra medarbetare är kundfokuserade, serviceinriktade och duktiga på att skapa tillitsfulla och långvariga relationer med våra uppdragsgivare och återförsäljare. Vår organisation har korta beslutsvägar och hos oss trivs du om du har lätt för att leda dig själv och är initiativrik. Din vardag hos oss underlättas av om du gillar ett stundtals högt tempo och att arbeta med stort eget ansvar med glimten i ögat och ett positivt sinne.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsdagen är varierande med arbetsuppgifter såsom inkommande och utgående samtal, orderregistrering, administration och support i vårt rapportsystem. Dessutom registrering av inbetalningar, hantering av leverantörsfakturor samt avstämningar och enklare bokföring. Dina arbetsverktyg kommer att vara telefon och dator. Arbete på våra lager förekommer också så en god fysik är bra. Arbetstiden är varierande och kan innebära både arbete inom kundtjänst och lager, dels i Hofors och i Falun då vi har två arbetsställen.
PROFIL & ERFARENHET
Vi söker dig med stor vilja, drivkraft, hög arbetsmoral, som har lätt för att lära samt har en förmåga att kunna fokusera i en verklighet som är föränderlig. Du är serviceinriktad och positiv som person. Vi vill att du har ett driv att ge god service, förmåga att leda dig själv i arbetet att nå nya kunder och att vårda de affärsrelationer som vi har. Hos oss trivs du om du är prestigelös och är kaostolerant. Som alltid vid rekrytering lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper.
Vi vill att du har mycket god datavana, god telefonvana, erfarenhet från arbete på ekonomiavdelning gärna med Visma och eller Briljant. Att du uttrycker dig med lätthet i tal och skrift, gärna även på engelska och har erfarenhet från kundtjänst, administration och ekonomi. Det är en fördel om du har B-körkort och tillgång till bil.
VILL DU ANSÖKA ELLER VETA MER?
Skicka in din ansökan, märkt med KUNDTJÄNST/EKONOMI, med CV och personligt brev till e-post jobb@sdist.se
Frågor om tjänsten eller om oss besvaras av Helena Blom främst via e-post jobb@sdist.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Personalansvarig Helena Blom
0290-767679
070-202 53 85
Systemutvecklare Mattias Frännfors
0290-76 76 89
Personalansvarig Helena Blom
0290-767677
070-202 53 85