OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
The Phone House söker medarbetare till vår kundtjänst som ligger i Stockholm, Sickla. Avdelningen består idag av ca 10 personer och ansvarar för vår kundtjänst som vänder sig till alla våra kunder. The Phone House arbetar med försäljning av mobiltelefoni och du kommer att besvara kundtjänstärenden som omfattar alla våra säljkanaler. I arbetet ingår förutom att svara/besvara inkommande samtal som kommer in till bolaget, även att ringa upp kund och våra samarbetspartners. För att trivas i denna roll behöver du ha ett stort hjärta för service och god förståelse för försäljningsorienterad verksamhet! Vi söker dig som är en kvalitetsmedveten person med bra telefonröst som kan kombinera högt tempo med god service. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Naturligtvis har du ett positivt sätt, är utåtriktad och tycker om att vara i händelsernas centrum. Drivkraft, egen initiativförmåga och utpräglat ordningssinne är andra egenskaper som vi gärna ser att du har. Du har god datavana. Erfarenhet av kundtjänstarbete i liknande bransch är meriterande. Om du har tidigare försäljningsvana är det ett stort plus Låter detta intressant? Skicka in din ansökan genom att klicka på länken: http://delta.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?ProjectId=54871&DepartmentId=2422&SkipAdvertisement=true