OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är ett företag söder om Stockholm som brinner för att erbjuda en nytänkande frakttjänst med en modern kundserviceupplevelse. Nu finns det möjlighet för en serviceinriktad person att bli en del av vårt kundserviceteam och arbeta med företagets kommunikation för befintliga och nya företagskunder. Vår arbetsplats har högt i tak och en kamratlig anda där vi hjälper varandra, jobbar hårt men har även tid för att ha roligt!
Om Shiplink:
Shiplink är morgondagens nytänkande frakttjänst på nätet för företag. Vi anlitar och samarbetar med flera av marknadens främsta och ledande transportföretag för att våra kunder alltid skall få tillgång till ett konkurrenskraftigt pris med den bäst lämpade transportören. Läs mer om oss (https://www.shiplink.se/sv/om-shiplink/)
Om tjänsten:
Du kommer att ingå i vår kundserviceavdelning och tillsammans med företaget vara med och utveckla avdelningens arbetssätt och rutiner och erbjuda en personlig service. Vi kommunicerar via telefon, email och chatt med våra företagskunder. Du kommer arbeta i ett ungt, roligt och spännande gäng som tillsammans löser problem och hanterar förfrågningar gentemot nya såväl som befintliga kunder.
Din profil:
I denna roll krävs ett lösningsorienterat tänk, positiv attityd och en stor portion humor. Viktigt är också att du trivs i en social roll och gillar att leverera service. Som person stimuleras du av att arbeta i ett innovativt, modernt och snabbväxande företag. I den här rekryteringsprocessen värdesätter vi dina personliga egenskaper och vi ser gärna att du är nytänkande, utforskande och gillar att lära dig nya saker. Vidare bör du brinna för service och kundkontakt, vara bekväm med att kommunicera både via telefon och mejl och vara kommunikativ.
Din erfarenhet:
- Du har tidigare arbetat i en servicerelaterad roll och trivs bra med att hjälpa människor.
- Tidigare erfarenhet inom transportbranschen eller arbete med logistik är meriterande men inget krav.
- Du talar och skriver flytande svenska.
- Har du även danska språkfärdigheter är det meriterande.
Praktisk information:
Omfattning: Heltid. Tillsvidare med 6 månader provanställning.
Arbetstider: Måndag-fredag 8-17.
Start: Omgående.
Ersättning: Månadslön + friskvårdsbidrag.
Läge: Storsätragränd 24, 5 minuter från närmsta T-bana och parkeringsmöjligheter finns.
Intresserad?
Vad roligt! Sök tjänsten redan idag via länk i denna annons och bifoga personligt brev och CV. Vid eventuella problem mejla robin@thewofi.se så lägger vi in din ansökan manuellt i processen. Har du frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta Fredrik Larsson på tel. 0735220866. Selektering av ansökningar och intervjuer kommer att ske löpande.
Sökord: Kundservice, kundtjänst, support, kundsupport
Kontaktpersoner på detta företaget
Julia Olsson
Emil Dreca
Michelle Nilsson
Moa Kalström
Julia Ronge