OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Hos oss på Bavaria har vi en lite annorlunda syn på bilägande. Vi säljer inte bara några av världens mest högpresterande bilar. Vår ambition är dessutom att göra hela upplevelsen hos oss till något i världsklass.
Därför söker vi nu en ny medarbetare som tycker det är lika roligt som vi, att ge våra kunder en unik bilupplevelse. Medarbetare som trivs i en social och prestigelös miljö, där driv och engagemang ger mycket tillbaka. Vi tycker att våra duktiga medarbetare är viktigast för vår framgång. Vi lägger därför stor vikt vid att vår personal ska trivas, och arbetar aktivt för en stark teamkänsla och individuell utveckling. Och det är här du kommer in i bilden. Ta nästa steg i karriären och var med och starta upp ett nytt kundcenter för att fortsätta ge Bavarias kunder en service i världsklass!
Om företaget
Som en del av Bavaria Nordic representerar Bavaria Stockholm en av nordens största BMW-återförsäljare. Vi är cirka 150 medarbetare fördelade på fyra anläggningar. Grunden till våra kunders upplevelse av oss är det personliga bemötandet - Att vi möter våra kunder med ödmjukhet, respekt och ärlighet.
Arbetsuppgifter
- Ta emot inkommande samtal från nya och befintliga kunder gällande servicebokningar och bokningsfrågor
- Kontrollera status på bilar
- Kontakta kunder gällande färdiga bilar
- Ringa och göra uppföljningar med kunder
- Bistå med hantering av verkstadens mailinkorg
Kvalifikationer
Vi söker dig som brinner för service, är professionell och vältalig både avseende tal och skrift i svenska såväl som engelska. Vi ser gärna att du har god telefon- och datorvana. Erfarenhet av försäljning är för tjänsten meriterande.
Som person är du en framåt och driven problemlösare. Vidare är du en lagspelare som är duktig på att kommunicera och samarbeta. Dessutom har du skinn på näsan och är mogen i ditt agerande gentemot kunder och kollegor. Har du bilintresse är det ett plus, men absolut inte ett krav.
Övrigt
Denna tjänst är ett bemanningsuppdrag på tillsvidare basis. Du kommer att bli anställd hos KFX HR-partner, men arbeta hos Bavaria i Solna. Start för tjänsten är i slutet på augusti och vi kommer att arbeta löpande med rekryteringen. Därför mottar vi gärna din ansökan snarast möjligt, dock senast 21 juni. Vid eventuella frågor, kontakta ansvarig rekryterare Hanna Benjaminson på telefonnummer 08-663 99 00.
Välkommen att söka tjänsten!
Sökord: receptionist, service, kundtjänst, bilbranschen