OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
För ett konsultuppdrag med start omgående hos vår kund i Upplands Väsby söker vi nu en assistent/administratör. Företaget finns i närmare 200 länder och har ca 5 000 medarbetare i Sverige.
Arbetsbeskrivning
Det här är ett uppdrag där du blir anställd av Placera Personal och arbetar ute hos vår kund i Upplands Väsby. Du kommer dels att arbeta med att assistera en utav cheferna på divisionen men tjänsten innebär också att assistera och koordinera på ett kompetenscenter. Som assistent/administratör kommer du att ha många interna kontaktytor på ett stort företag som arbetar i en internationell miljö. Uppdraget är på 6 månader och tjänsten är på 80-100%.
Arbetsuppgifter
Assistent till chef:
• Resebokningar
• Hantering reseräkningar (genomgång och godkännande i SAP)
• Hantering inköp
• Sammanställning av rapporter och inrapportering till HQ
Assistent/koordinator till kompetenscentret:
• Resebokningar
• Hantering inköp
• Underhåll av databaser inklusive rättighetshantering
• Underhåll av mallar och interna dokument
• Projektrelaterade administrativa uppgifter
Kvalifikationer
För att passa i tjänsten som assistent/administratör hos vår kund ser vi att du har och är:
• Treårig gymnasieutbildning eller erfarenhet av liknande arbete
• God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska
• Strukturerad och med förmåga att prioritera
• God kommunikations- och samarbetsförmåga
• Tidigare erfarenhet av SAP och andra administrativa system för inköp och/eller dokumenthantering är starkt meriterande
För att passa i den här tjänsten krävs det att du är noggrann, att du har en mycket god social och administrativ förmåga samt att du klarar av att prioritera. Självklart är du service-minded, ansvarskännande och har en positiv inställning!
Passar det in på dig? Sök tjänsten redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719