OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.
MultiMind söker just nu en driven och serviceinriktad medarbetare inom kundtjänst till vår kund Almi Företagsparter till deras kontor centrala i Göteborg. Detta är ett tidsbegränsat konsultuppdrag med start i september.
Om Almi Företagspartner
Almis vision är att skapa möjligheter för alla bärkraftiga idéer och företag att utvecklas. Almi erbjuder rådgivning, lån och riskkapital i företagandets alla faser – från idéer med tillväxtpotential till framgångsrika företag i en expansionsfas. Almi ägs av staten tillsammans med regionala ägare och finns nära kunderna med 40 kontor över hela landet.
Om tjänsten
Inom Almis kundtjänst vägleder du nya potentiella kunder via telefon, chatt, e-post och Facebook till de tjänster som Almi erbjuder.
Kunderna du möter är generellt entreprenörer som i tidig fas ska starta företag och som är i behov av rådgivning, lån eller riskkapital alternativt innovatörer som har en uppfinning och som vill få stöd med utveckling.
I tjänsten ingår även att hantera Almis växel.
Vem är du?
Vi söker dig som är lugn, tillmötesgående och hänsynstagande. Många av Almis kunder har internationell bakgrund, så vi ser det som en fördel om du har erfarenhet av mångkulturella miljöer. Du har förmåga att se affärsmöjligheter och möjligheter till tillväxt hos dina kunder och kunna förmedla detta på ett förtroendeingivande sätt över telefon, e-mail, chatt eller sociala medier. Almi är en organisation med fokus på mångfald och vi uppmuntrar detta bland sökanden. Almi strävar medvetet efter jämställdhet på alla nivåer i organisationen och i denna rekrytering ser vi särskilt positivt på manliga sökanden.
Formella krav
God kännedom om entreprenörskap i små och medelstora företag både nationellt och internationellt Minst eftergymnasial utbildning, gärna i ekonomi eller motsvarande. Minst 1 års relevant arbetserfarenhet. Engelska och svenska flytande i tal och skrift. Ytterligare språk är meriterande. Bekväm i telefon och effektiv i din kommunikation via mail och chatt
Intresserad?
Som kundtjänstmedarbetare kommer du i kontakt med många duktiga och intressanta entreprenörer och du kommer få möjlighet att utveckla din förståelse för entreprenörskap och affärsutveckling.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan direkt till MultiMind som hanterar rekryteringsprocessen. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
Som anställd hos MultiMind får du:
Kollektivavtalsenliga anställningsvillkor gällande lön, semester, pension, sjukfrånvaro, övertid, OB-tillägg.
En dedikerad konsultchef som kontinuerligt stämmer av din arbetssituation och finns tillgänglig för frågor kring din anställning.
Möjligheten att testa olika typer av uppdrag hos spännande företag samt bygga ut ditt CV. Troligtvis i ett internationellt bolag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Henrik Hallgren
+46 8216720
Linda Hedbom
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 46
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Sebastian Vesterlund
+46 8 21 67 26
Linda Hedbom
+46 8 21 67 44