Serviceinriktad order och kundservicemedarbetare till Mitsubishi Electric

Serviceinriktad order och kundservicemedarbetare till Mitsubishi Electric

Arbetsbeskrivning

Är du serviceinriktad och trivs med ett självständigt arbete där du får ta stort ansvar? Älskar du service och har god erfarenhet av orderläggning i affärssystemet SAP?

Sök då denna tjänst redan idag!

Vi söker nu för vår kunds räkning en order och kundservicemedarbetare på heltid till Sollentuna. Mitsubishi electric är ett japanskt multinationellt tillverkningsföretag inom elektroniska produkter och system för ett flertal användningsområden och tillämpningar. I denna roll kommer du till en början mestadels att arbeta med ordhantering, vilket innebär att registrera ordrar i affärssystemet SAP.

Arbetsuppgifter

I rollen som orderadministratör kommer du att arbeta med varierande administrativa arbetsuppgifter, du kommer att bistå med kundservice både internt och externt och vidare kommer du att hantera beställningar och offerter samt registrera ordrar i affärssystemet SAP. I övrigt kommer du även att arbeta med förbättringsarbetet inom orderhantering och logistiksupport samt få möjlighet att vara ansiktet utåt på mässor och event.

Ett krav för rollen är att du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift, samt att du som söker också har erfarenhet inom SAP och att hantera manuella ordrar.

Exempel på arbetsuppgifter kan vara:
Bistå med kundservice och support internt och externt.
Hantering av kundinformation i affärssystem och CRM-system
Uppföljning av restorder och backlogg
Prisuppdatering enligt underlag
Returhantering
Fakturering, kreditering/ garantikreditering
Hantera direktleveransorders och dess fakturering
Hantering av tryckt material
Hantering av leads
Företräda företaget på mässor och event
Arbeta aktivt med kommunikation och samarbete inom teamet och övriga avdelningar.
Ansvarig för test av olika flöden i SAP

Kvalifikationer

- Goda kunskaper i Office-paketet (Word, Excel, Powerpoint)

- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift

- Erfarenhet ifrån SAP

Det här tror vi är bra egenskaper:

Vi söker dig som är doer med god datorvana, du är snabblärd och gillar att få saker gjort. Du är framåt, social och driven. Viljan för att lära sig finns där från start och du som söker är vidare kommunikativ och serviceinriktad.

Då du som supportmedarbetare blir rösten utåt mot kunderna är det viktigt att du är självgående, effektiv och serviceinriktad. För att passa i denna roll ser vi även gärna att du har en hög ansvarskänsla och att du drivs av utmaningar.

Vår kund sitter i trevliga lokaler mitt i i Sollentuna.

Mer om tjänsten

- Tillsättning: Snarast möjligt

- Arbetstider: Måndag-torsdag 08:30-17:00, fredag 08:30-16:00

- Placering: Sollentuna

- Uppdragstyp: Konsultuppdrag 12 månader

Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.

Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår Konsultchef på Ellinore.Pereira@andaragroup.se Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.

Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.

Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara Professionals
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 juni 2023
  • Ansök senast: 6 december 2023

Liknande jobb


28 november 2024