Serviceinriktad orderadministratör sommaren 2020!

Serviceinriktad orderadministratör sommaren 2020!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker nu dig som trivs i kombinerad roll med såväl administration och kundbemötande. Är du en servicemedveten person som vill arbeta på ett stort företag med orderhantering? Trivs du dessutom i en ansvarsfull roll där du får arbeta i nära samarbete med kunder och kollegor? Då kan detta vara en tjänst för dig!

Du kommer vara anställd som konsult hos oss på KFX HR-partner och uthyrd på ett spännande uppdrag hos vår kund i Mölndal. Tjänsten är på heltid under sommaren 2020, med start omgående.

Om företaget
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.

Arbetsuppgifter
Rollen kommer innebära ca. 50 % orderhantering mot företagets svenska företagskunder samt 50 % hantering av förfrågningar från företagets privatkunder. Du kommer tillsammans med ditt team ta emot orderförfrågningar från kunder via telefon och mail samt stansa in order i företagets affärssystem AX.



Kvalifikationer
För att vara aktuell för tjänsten behöver du tala och skriva obehindrat på svenska och engelska. Vidare krävs en avslutad gymnasial utbildning.
För att trivas i rollen tror vi att du är en glad och social person som krivs i en kombinerad roll med service och administration. Du kommer täcka för dina kollegor under några semesterveckor, vi ser därför att du är en person som trivs med mycket ansvar. Vidare är du initativtagande och trivs i en kombinerad roll med såväl administration och kundbemötande. Tidigare erfarenhet av administration och orderhantering är meriterande.




Övrigt
Tjänsten är med start enligt överenskommelse.

Kunskap- och personlighetstester samt bakggrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater.

Kontaktpersoner på detta företaget

Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar

Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann

Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt

Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Göteborg AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 april 2020
  • Ansök senast: 3 maj 2020

Besöksadress

Odinsgatan 6 , Göteborg
None

Postadress

Odinsgatan 6
Göteborg, 41103

Liknande jobb


25 november 2024

Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024