Serviceinriktad orderadministratör till Capelon

Serviceinriktad orderadministratör till Capelon

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Capelon är ett teknikföretag som erbjuder produkter och tjänster för styrning av gatubelysning. Företaget grundades 1995 och idag räknas de som ett av de ledande företagen i belysningsbranschen när det gäller individuell styrning och övervakning av vägbelysning. Till huvudkontoret i Kungens Kurva i Stockholm söker de nu efter en noggrann och serviceinriktad orderadministratör.
Som orderadministratör har du en bred roll där du jobbar med att förbättra upplevelsen för företagets kunder. Du ansvarar för hela processen - från order till faktura. I ditt arbete kommer du bland annat att

- Hantera kundsupport
- Hantera ordrar, direktinköp, register samt uppföljning av lager
- Arbeta proaktivt mot kunder genom försäljning och support
- Agera stöd till säljavdelningen med till exempel offerter och uppföljning
- Stödja ekonomifunktionen med nödvändig information
- Assistera driftavdelningen med till exempel reklamationshantering, underlag till avtalsfakturor och uppdatering av serviceavtal.

Utöver ovanstående kommer du även assistera med sedvanliga administrativa uppgifter och hantera interna projekt
Du kommer arbeta i ett litet och dynamiskt företag och du behöver kunna ha många bollar i luften samtidigt. Det svänger fort vissa dagar och därmed behöver du ha förmågan att möta ”ad hoc”-frågor med en positiv attityd. Då du kommer att ha dialog med våra kunder så ser vi att du har en hög nivå av servicekänsla och en vilja att hjälpa till.
Hos Capelon erbjuds du en bred och utvecklande roll där du utvecklas och har en riktig möjlighet att påverka. Du får en marknadsmässig lön och möjligheter att växa i både rollen och företaget.
Tjänsten är på heltid under kontorstider med möjligheter till flextid. Tillträde enligt överenskommelse.

Kvalifikationer

För att klara av rollen ser vi att du

- Talar och skriver svenska flytande samt behärskar engelska
- Har en avslutad gymnasial utbildning
- Har minst 2 års erfarenhet av orderhantering
- Har erfarenhet av att ansvara för orderhantering- och/eller kundservice-verksamhet

För att hitta rätt person för tjänsten lägger vi stort fokus på din personlighet. Du är en driven person som gärna tar en ledande roll om det behövs. Du är dessutom

- Serviceinriktad
- Strukturerad och noggrann
- Stresstålig
- Självgående och ansvarstagande

Ansökan

Har vi just beskrivit din nästa tjänst? Ansök idag!
I den här processen samarbetar Capelon och B3 Personal. Vi jobbar med ett löpande urval och det innebär att tjänsten kan komma att tillsättas redan innan sista ansökningsdag. Vi uppmuntrar dig därför att söka så snart som möjligt. Du ansöker på B3 Personals hemsida www.b3p.se under Lediga tjänster. Om du har frågor om tjänsten är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på alexander@b3p.se. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail, endast frågor.
Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulf Gresté
076-3189499
Anna Wärdell

Alexander Ytterberg
0763286953
Alexander Ytterberg

Isabelle Westner
0760200808
Axel Axelsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: B3 Personal AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 oktober 2024
  • Ansök senast: 20 oktober 2024

Besöksadress

Rörstrandsgatan 58 11333 Stockholm
None

Postadress

Rörstrandsgatan 58
Stockholm, 11333

Liknande jobb


Sales Operations Staff  / experienced CSR +

Sales Operations Staff / experienced CSR +

18 november 2024

Servicekoordinator till Sveba Dahlen

Servicekoordinator till Sveba Dahlen

15 november 2024