OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tycker du det är kul att prata med människor och kan bemöta kunder? Är du en duktig administratör som trivs med varierande arbetsuppgifter? Då ska du läsa vidare! Perido söker en person till ett företag som arbetar med förvaltning och utveckling av kommunikationslösningar för organisationer i Stockholmsområdet. Här kommer du att jobba som Orderadministratör under ett kortare uppdrag med möjlighet till förlängning. Lokalerna hittar du i centrala Stockholm, så centralt det kan bli. I tjänsten som Orderadministratör kommer du att jobba i en varierande administrativ roll. Det blir en hel del kundkontakt då du kommer att ta emot samtal och besvara e-postmeddelanden rörande förfrågningar inför, men också direkta beställningar. Dessutom arbetar du mycket med att sammanställa förfrågningsunderlag, offerter och genomför beställningar. Kravprofil - Gymnasial utbildning - Erfarenhet av att bemöta kunder över telefon/e-post - Erfarenhet av telefon som arbetsredskap - Meriterande med erfarenhet av Microsoft CRM - Goda datorkunskaper - Du uttrycker dig väl i tal och skrift Du är en social och utåtriktad person som trivs i en miljö där du får arbeta och umgås nära andra människor. Ditt eget arbete präglas av noggrannhet, självständighet och från din tidigare kunderfarenhet vet du vad det innebär att ge god service och hur man ger ett professionellt bemötande. Du får gärna också ha ett intresse för teknik, då det är sådana produkter du kommer att jobba med.