OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vad du kommer att arbeta med
Nu söker vi en driven och engagerad orderadministratör till IT-företag i Växjö. I ditt daglig arbete kommer du jobba med orderhantering och ha en löpande kontakt med företagskunder. I rollen tillkommer även att säkerställa så att rätt priser, marginal och rapporter skickas till kund. Du säkerställer att alla kundärenden hanteras på ett professionellt och effektivt sätt och har alltid fokus på leverans och att ge bästa tänkbara service mot kund. Det finns höga ambitioner för rollen och kommer på sikt kunna utvecklas inom verksamheten. För att passa i rollen krävs därför en driven och flexibel person som gärna tar sig an en ny utmaning.
Anställningen är långsiktigt och kommer börja med en inhyrning via Inpeople på sex månader. Tjänsten är på heltid och har arbetstider måndag-fredag 8-17.
Din profil
Vi söker dig som är en strukturerad initiativtagare som gillar att hålla ordning och kunna hantera eventuella avvikelser. Vi ser gärna att du har erfarenheter från en bred administrativ roll sen tidigare och känner sig självsäker i sin roll. Du har med fördel god system - och datavana. Du kommer ingå i en mindre grupp så kommunikation och öppenhet är en viktig egenskap för att trivas i rollen och i gruppen. Rollen innefattar en hel del kommunikation med företagskunder, både på en nationell och internationell marknad, så det viktigt att du känner dig bekväm med din engelska i både tal och skrift.
Som medarbetare på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit.
På Inpeople värdesätter vi de kvalitéer som en jämn ålders-och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför vår och våra kunders verksamheter.
Vi tillämpar alltid löpande urval i våra rekryteringsprocesser, vilket innebär att tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om oss
Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med hjärta, passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång.
Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda.
Välkommen till ett annorlunda HR-företag!