Serviceinriktad Orderadministratör till Francotyp i Bromma

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning & erbjudande
Vill du jobba för ett expansivt företag med högt i tak? Är du en nyfiken och serviceinriktad person som söker nya möjligheter?
Vi söker åt kunds räkning en orderadministratör med start omgående.

Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:
- Registrering av maskin-, tillbehör- samt förbrukningsorder
- Registrering av maskininstallationer och serviceavtal
- Kontakt med Återförsäljare
- Administrera webshopsärenden
- Fakturering
- Inköp


Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med möjlighet till vidare anställning direkt hos vår kund.


Personprofil
Vi söker dig med erfarenhet av orderhantering eller administration. Du är utåtriktad, nyfiken samt van att ha många bollar i luften. Du tar gärna egna initiativ, är hjälpsam och har en god samarbetsförmåga.

Vi ser gärna att du är van vid att arbeta i flera olika affärssystem då rollen innebär att du kommer att behöva hantera olika program. Vidare önskar vi att du:
- har god system- och datorvana
- har goda kunskaper i Office-paketet
- har goda kunskaper i svenska i tal och skrift
- har goda kunskaper i engelska i tal och skrift

För rätt person med både vilja och driv finns goda utvecklingsmöjligheter och chans till att forma din egen arbetsroll.


Övrigt
• Start: Omgående, enligt överenskommelse
• Omfattning: Heltid
• Plats: Bromma, Stockholm
• Arbetstider: Dagtid 8-17.

Urval sker löpande så tveka inte med din ansökan!

Företagspresentation
Francotyp-Postalia Sverige AB grundades 2010 men har anor i Sverige sedan 1930-talet, då våra produkter började säljas på den svenska marknaden. Våra frankeringsmaskiner tillverkas i Tyskland och är de modernaste och mest flexibla av sin typ i Sverige.
Vi strävar alltid efter att vara innovativa och kundfokuserade, vilket är en av anledningarna till att vi är det företag som växer starkast inom vår bransch.
https://www.francotyp.se/

Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet.

Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Lindmark

Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen

Caroline Gustafsson

Alexandra Berg

Sara Lindmark

Alva Grell

Mattias Söderberg

Petra Davidsson

Mattias Söderberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ Work AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 mars 2022
  • Ansök senast: 25 april 2022

Besöksadress

Hyllie Boulevard 11, Limhamn
None

Postadress

Hyllie Boulevard 11
Limhamn, 21532

Liknande jobb


Product planner

Product planner

26 november 2024

26 november 2024