OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av branschens äldsta bemannings- och rekryteringsföretag. Vi finns representerade på flera orter i landet med huvudkontor i Stockholm. Kontorsfixarna erbjuder ett brett utbud av tjänster - framför allt inom administration, marknad, försäljning, ekonomi, IT, reception/växel och industri. Vi söker en receptionist till ett av våra kundföretag. Företaget är ett fastighetsbolag och tjänsten är förlagd i centrala Stockholm. Arbetsuppgifter Arbetet innebär många kontakter utåt och som receptionist fyller du därför en viktig funktion för företaget. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är telefonväxel och receptionsuppgifter såsom mottagande av besökare, beställa bud, blommor och taxi, sköta bokning av massage, hantera utkvittering av lunchkuponger och SL kort och vid behov även andra administrativa arbetsuppgifter. I den här rollen kommer du förutom dina sedvanliga receptionistsysslor även att vara behjälplig i företagets konferensavdelning vid behov. Kvalifikationer och egenskaper För att vara aktuell för den här tjänsten är det ett krav att du har minst två års erfarenhet av receptionistyrket. Har du erfarenhet från hotellbranschen är det en stark merit. Det är viktigt att du som söker förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Du har en hög social kompetens och ett trevligt och utåtriktat sätt. Det är även viktigt att du har goda språkkunskaper i svenska och engelska samt goda datorkunskaper. Kunskaper i telefonväxeln MD 110 och hänvisningssystemet OWS är meriterande.