OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av de äldsta företagen i bemannings- och rekryteringsbranschen.Under våra mer än 20 år i branschen har vi utvecklat ett unikt kontaktnät och väl beprövade arbetsmetoder som innebär att vi kan erbjuda högsta träffsäkerhet vid nyanställning. Vi är idag ca 380 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.Rekrytering och bemanning sker till alla branscher och nivåer för både små och stora företag. Vi söker en receptionist på 62,5 % till ett av våra kundföretag.Företaget är ett av Sveriges största fastighetsbolag och tjänsten är förlagd till huvudkontoret, beläget i centrala Stockholm.Arbetet innebär många kontakter utåt och som receptionist fyller du därför en viktig funktion för företaget.Vanligt förekommande arbetsuppgifter är att ta emot samtal i telefonväxeln, mottagande av besökare och beställningar av bud.Du sköter hanteringen av blommor och taxi, bokning av massage och utkvittering av lunchkuponger samt SL kort.Vid behov kan även andra administrativa arbetsuppgifter tillkomma.I den här rollen kommer du förutom dina sedvanliga receptionistsysslor även att vara behjälplig i företagets konferensavdelning vid behov.För att vara aktuell för den här tjänsten är det ett krav att du har minst två års erfarenhet av receptionistyrket.Har du erfarenhet från hotellbranschen är det en stark merit.Det är viktigt att du som söker förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande.Du har en hög social kompetens och ett trevligt och utåtriktat sätt.Det är även viktigt att du har goda språkkunskaper i svenska och engelska samt bra datakunskaper.Kunskaper i telefonväxeln MD 110 och hänvisningssystemet Trio är meriterande.Motivera gärna varför det skulle passa Dig att jobba 62,5%.Vi kommer att intervjua kandidater löpande och av den anledningen är du välkommen att skicka in dina handlingar omgående.