OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker nu en serviceinriktad receptionist på Deltid ca 60%, som ska jobba hos vår kund i centrala Malmö. Arbetstiderna är förlagda mellan 07.45-13.00 vardagar, men kan variera.
Om företaget
KFX HR-Partner är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder en trygg och säker arbetsmiljö. Vi är måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra resurskonsulter. Hos oss blir du sedd och vi håller kontinuerligt enskilda uppföljnings- och utvecklingssamtal.
Som anställd hos KFX HR-partner har du rätt till garantilön även om vi inte skulle ha något uppdrag som passar dig för tillfället. KFX HR-Partner har kollektivavtal med Unionen, vilket innebär att vi tillämpar Bemanningsavtalet för tjänstemän mellan Bemanningsföretagen och Unionen.
Tjänsten ingår i vår bemanningsverksamhet så du är anställd hos oss på KFX HR-Partner men jobbar ute hos vår kund i centrala Malmö.
Arbetsuppgifter
Som serviceinriktad receptionist har du en bred roll med varierande arbetsuppgifter. Tjänsten innefattar arbetsuppgifter så som:
• Ansvarar för huvudentrén.
• Beställning av kontorsmaterial etc. som behövs.
• Ta emot besökare och bud och visa dem tillrätta i byggnaden.
• Vägleda, hjälpa, hänvisa och besvara kunders förfrågningar.
• Se till att ny information uppdateras i våra olika system och listor samt rapportera felaktigheter till respektive Center Manager.
• Hantera nyckel och tag beställningar/kvittenser.
• Allmänt kontorsarbete och administration
Du kommer även vara behjälplig vid vår konferensverksamhet och se till så att konferensbokningar följer tid och schema, fixa fika samt andra måltider till konferenser, ta emot konferensbesökare, post- och mailhantering kring konferens samt översyn av lokalerna.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter och som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Vidare kan du uttrycka dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska och har goda datorkunskaper, främst i Officepaketet. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi söker dig som är servicemedveten och säljande som person. Det är mycket viktigt att du har förmågan att se vad som behöver göras och att du som person är självständig, ödmjuk, ordningsam och prestigelös.
Övrigt
Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Urval och intervjuer sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rebecka Möberg
040-120200
Rebecka Möberg
040-12 02 00
Kevin Brandt
040-120200
Kevin Brandt
Maria Karlsson
Maria Karlsson
070 845 28 00
Kevin Brandt
Kevin Brandt
0706970093
Maria Karlsson
040-120200
Mauricio Amaral
040-120200