OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Just nu söker vi dig med tidigare erfarenhet som receptionist som vill arbeta på en spännande myndighet i Stockholm. Välkommen in med din ansökan!Arbetsbeskrivning
Vi söker en erfaren receptionist som har sinne för service och känsla för att hålla god ordning och är proaktiv.
Huvudsakliga arbetsuppgifter är att:
• Ansvara för reception och tillhörande konferenslokaler, allt servicearbete som förväntas av en receptionist, ta emot besökare och visa dem tillrätta, göra i ordning besöksbrickor, beställa taxi, låna ut mobilladdare, hjälpa till med utskrifter etc.
• Ta emot inkommande bud
• Vara behjälplig med myndighetens bokning av konferensrum, beställningar och servering av luncher/fika etc.
• Ansvarig för kök/kaffemaskiner och diskmaskiners så att det ser snyggt ut.
• Ansvara för konferensrum att de är iordningställda inför möten, möblering, det ser snyggt och prydligt ut. Att det finns pennor, noteringsblock, whiteboardpennor. Säkerställa att Av utrustning och konferenstelefoner fungerar.
• Sammanställa besöksstatistik
• Ha kontakt med leverantörer, exempel Selecta, ATEA- IT Helpdesk, lokalvårdsföretag.
• Hjälpa till vid utrymning av lokalerna och visa personal/besökare vid brandlarm var närmaste utrymningsväg är och hänvisa till uppsamlingsplats.
Vem är du?
Vi söker dig som är social, stresstålig, har hög känsla för service samt är van vid att arbeta självständigt. Du har en förmåga att fatta snabba beslut och är en bra kommunikatör.
Andra krav för tjänsten är:
• 3-årigt gymnasium eller likvärdig utbildning.
• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som receptionist
• Goda kunskaper i svenska och engelska avseende tal och skrift.
• Goda datakunskaper i kontorsstödsprogramvara, Outlook, Excel, Word
• God vana att hantera AV utrustning/Video/konferenstelefon
Du erbjuds
Ett konsultuppdrag på heltid 100% med start i början av oktober och löper till och 2022-06-30. Du kommer att bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning och vara uthyrd till vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Elin Hellenius på elin.hellenius@jurek.se
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.
Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52