OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Om du tycker om att arbeta i en välkomnade miljö med en högklassig servicenivå, där ingen dag är den andra lik. Samt att du uppskattar att skapa goda relationer med kollegor och kunder. Varmt välkommen att söka denna tjänst redan idag.
Vår kund är i behov av en receptionist som vill kan arbeta i deras VIP lounge. I rollen kommer du att vara en viktig tillgång för företaget och du får möjlighet att knyta värdefulla kontakter. Dina arbetsuppgifter kommer framför allt handla om att hantera mötesbokningar av deras kunder. Dessa möten kan vara med alltifrån 3 till 100 personer. Det handlar om att se till att de får allt dem önskar under sitt besök, vad det gäller möblering av rum, mat, dryck och rekvisita. Du är den som sedan tar emot besökarna och hänvisar dem rätt. Sedan är du den som följer upp efter kunderna lämnat, och hör dig för hur de upplevde vistelsen. Tillsammans med dina kollegor kommer ni se till att kunderna upplever värme och högklassig service.
Tjänsten infattar många kontaktytor och vi söker dig som trivs med att arbeta i en flexibel miljö, där allt kan hända, och fokus ligger på att ge den där servicen i världsklass. Du kommer även arbeta en del administrativt, och dessa administrativa arbetsuppgifter kan anpassas beroende på vem du är, vad du är duktig på samt intresserad av.
Vår kund sitter centralt i Stockholm. Tjänsten är på heltid, med kontorstider måndag till fredag. Önskar du hjälpa till på spännande kvällsevent är det mycket meriterande om du tycker det är roligt.
Om företaget
Företaget är inom bank och finans och har ett flertal internationella ytor.
Din profil
Alla medarbetarna som arbetar hos vår kund är välkomnande, nära till skratt, hjälpande och prestigelösa. Alla genomsyrar serviceanda. Är du en person som känner igen dig i det, kommer du stortrivas i detta härliga gäng.
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet från service. Du har möjligen arbetat i restaurang och hanterat mindre till större bokningar, i allt vad det gäller med första kontakt, planering, vistelsen samt återkoppling. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Vi ser gärna att du har en god administrativ förmåga och lättlärd i system.
Som person är du driven, social och initiativtagande. Du är serviceinriktad, flexibel och trivs med att ha många kontaktytor. Det är självklart för dig att ta ett stort individuellt ansvar och driva dina arbetsuppgifter självständigt. Vidare är det viktigt att du i din roll är ödmjuk, kommunikativ och har förmågan att skapa goda relationer med kunder samt kollegor. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryterare, Matilda Dahlin.
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson