SERVICEINRIKTAD RECEPTIONIST TILL 4C STRATEGIES

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker nu en receptionist till 4C Strategies som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med omgående start. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en positiv och serviceinriktad receptionist till 4C Strategies som är ledande inom risk- och krishantering. Kontoret är beläget i härliga lokaler i centrala Stockholm, och de har även kontor i Malmö och London. Deras system används av ett stort antal kunder, från Försvarsmakter till stora multinationella företag.

I rollen som receptionist kommer du arbeta med varierande arbetsuppgifter såsom att välkomna besökare, telefon- och mejlhantering, förbereda inför möten och konferenser/kick-off, hantera inköp av kontorsmaterial och stötta olika funktioner på kontoret. Du kommer att arbeta både självständigt och i team tillsammans med en annan receptionist.

Tjänsten är på heltid med omgående start. Dukommer att arbeta måndag-fredag, sedvanliga kontorstider. Vill du arbeta i högt tempo tillsammans med drivna kollegor, i en kreativ och trivsam miljö - då är tjänsten perfekt för dig!

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av Ryska Posten Bemanning och uthyrd till kund, om allting fungerar bra finns det möjlighet till anställning direkt hos kund.

ARBETSUPPGIFTER

Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:

Välkomna besökare

Telefon- och mejlhantering

Förbereda inför möten och konferenser

Inköp av kontorsmaterial, fika och lunch

Post- och budhantering

Se till att det är rent och fräscht på kontoret

Administrativa uppgifter

Stötta de olika funktioner på kontoret

VI SÖKER DIG SOM

Har erfarenhet av serviceyrkeneller liknande arbete

Brinner för att leverera service på hög nivå

Har gymnasieutbildning

Har goda kunskaper inom Office-paketet

Kan uttrycka sig väl i svenska och engelska i både tal och skrift

Som person är du positiv, prestigelös och självgående. Du är serviceinriktad, proaktiv och lösningsorienterad med en förmåga att prioritera. Vidare är du kommunikativ, trivs att arbeta med varierande arbetsuppgifter och brinner för att leverera service i världsklass.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 9 augusti 2019

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Receptionist

Receptionist

19 november 2024

19 november 2024

Spontanansökan - Receptionist

19 november 2024