OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker nu en receptionist till 4C Strategies som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med omgående start. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en positiv och serviceinriktad receptionist till 4C Strategies som är ledande inom risk- och krishantering. Kontoret är beläget i härliga lokaler i centrala Stockholm, och de har även kontor i Malmö och London. Deras system används av ett stort antal kunder, från Försvarsmakter till stora multinationella företag.
I rollen som receptionist kommer du arbeta med varierande arbetsuppgifter såsom att välkomna besökare, telefon- och mejlhantering, förbereda inför möten och konferenser/kick-off, hantera inköp av kontorsmaterial och stötta olika funktioner på kontoret. Du kommer att arbeta både självständigt och i team tillsammans med en annan receptionist.
Tjänsten är på heltid med omgående start. Dukommer att arbeta måndag-fredag, sedvanliga kontorstider. Vill du arbeta i högt tempo tillsammans med drivna kollegor, i en kreativ och trivsam miljö - då är tjänsten perfekt för dig!
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av Ryska Posten Bemanning och uthyrd till kund, om allting fungerar bra finns det möjlighet till anställning direkt hos kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:
Välkomna besökare
Telefon- och mejlhantering
Förbereda inför möten och konferenser
Inköp av kontorsmaterial, fika och lunch
Post- och budhantering
Se till att det är rent och fräscht på kontoret
Administrativa uppgifter
Stötta de olika funktioner på kontoret
VI SÖKER DIG SOM
Har erfarenhet av serviceyrkeneller liknande arbete
Brinner för att leverera service på hög nivå
Har gymnasieutbildning
Har goda kunskaper inom Office-paketet
Kan uttrycka sig väl i svenska och engelska i både tal och skrift
Som person är du positiv, prestigelös och självgående. Du är serviceinriktad, proaktiv och lösningsorienterad med en förmåga att prioritera. Vidare är du kommunikativ, trivs att arbeta med varierande arbetsuppgifter och brinner för att leverera service i världsklass.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04