OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Är du en person som gillar utmaningar. Som har ett strukturerat sinne och brinner för det sociala.
Vi söker just nu efter en person som vill utvecklas i servicerollen. Som receptionist till vår kund behöver du vara en initiativtagande, nätverkande och driven person.
Arbetstider måndag till fredag 08:00-17:00.
Om oss
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering-, bemanning- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vid bemanningsuppdrag blir du anställd av KFX HR-partner, och det är därför viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke samt engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.
Om företaget
Vår kund sitter i nya fina lokaler mitt i city.
Arbetsuppgifter
I rollen kommer du hantera en många olika och varierande uppgifter. För att nämna några:
• Besökare
• Mejl
• Samtal
• Konferensrum samt allmänna utrymmen
• Posthantering (bud, ingående samt utgående)
• Systemunderhåll
• Inköp
• Event/konferens (samordna luncher och event.)
• Kontakt med leverantörer
• Flexibel för tillkommande uppgifter
Kvalifikationer
Du kommer i din roll vara det första mötet för alla besökare. Det är av stor vikt att du på ett professionellt sätt bemöter och representerar företaget. Vi tror att du har erfarenhet av liknande tjänst inom administration eller annan serviceroll på en professionell nivå.
Som person är du självständig och levererar alltid service på högsta nivå med ett vänligt och trevligt bemötande. Du är den som ger det lilla extra och har en positiv inställning och attityd till dig själv och andra. Vidare är du prestigelös, ansvarsfull, inlyssnande och har hög social kompetens. Du tycker om att nätverka, lösa problem och har en positiv inställning till olika typer av arbetsuppgifter. Vi ser även att du är van vid att hantera olika typer av människor och har en förmåga att skapa dig en helhetsbild över vad som behövs göras. Eftersom kunden har internationella kunder och samarbeten ser vi att du besitter goda språkkunskaper i såväl svenska som engelska. Vidare har du även goda kunskaper i MS Office.
Övrigt
Tjänsten är på heltid mellan 08:00-17:00. Du är välkommen att skicka in din ansökan redan idag då urval och intervjuer sker löpande tills vi hittat rätt kandidat. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon. Frågor om tjänsten hänvisas till ansvarig rekryterare Jane Sundström jane.sundstrom@kfx.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Jardelid
Lovisa Kvam
Lovisa Kvam
Anna Jardelid
070-663 09 49
Susanne Järleby
Emelie Wedin
Anna Jardelid
Anna Jardelid
070-971 16 67
Mathilda Berg
Mathilda Berg