OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du i en miljö med varierande arbetsuppgifter där du varje dag får bemöta besökare och kollegor med förstklassig service? Då har vi jobbet för dig! Sök rollen som receptionist redan idag!
Vem söker vi?
Till rollen som receptionist söker vi framför allt dig som är en social och prestigelös person som motiveras av att få ta eget ansvar, Ha flera bollar i luften samtidigt, hjälpa kollegor och möta människor. För att komma in i rollen så snabbt som möjligt är det ett stort plus om du har erfarenhet av att jobbat inom service eller som receptionist, men det här är inget krav.
Arbetsuppgifter
•Inköp utav kontorsmaterial samt varor till kök
•Utföra enklare administrativa uppgifter exempelvis uppföljning av fakturor
•Hantering av porttelefon, välkomna kollegor, besökare och leverantörer
•Förbereda frukostar för medarbetare på kontoret •posthantering, ta emot och posta brev vid behov
•Hantera felanmälningar till hyresvärd
•Rengöring av gemensamma utrymmen
Skallkrav
•Har gymnasieutbildning
•Svenska och engelska i tal och skrift.
Det är meriterande om du
•Erfarenhet som receptionist eller jobbat inom service.
Personliga drag
•Kommunikativ
•Serviceminded
•Strukturerad
•Lätt att följa direktiv
Om företaget
Vår kund är en leverantör av systemlösningar för den kommunala marknaden och världsledande inom systemlösningar för skogsindustrin. De är ett ambitiöst företag som brinner för långvariga relationer och att skapa lönsamhet för sina kunder.
Du får jobba med 170
trevliga och engagerade arbetskamrater runt om i landet.
De är även en del av
koncernen Addnode Group.
Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Villkor
Startdatum: Omgående
Placeringsort: Sundbyberg
Arbetstider: kl 8 - 12 måndag-torsdag
Omfattning: Ca 16 h/vecka
Observera att ansökningar via mail inte kommer prioriteras.
Urval sker löpande! Skicka in din ansökan redan idag för att inte missa chansen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996