Serviceinriktad Receptionist till Svea!

Arbetsbeskrivning

Trivs du i en händelserik arbetsmiljö där du får arbeta med service i fokus? Vi söker nu efter en kollega till rollen som Receptionist på Sveas huvudkontor i Solna. Vi tror att du som söker har förmåga att hantera många kontaktytor samt trivs i en roll där du, tillsammans med dina kollegor, hjälps åt för att leverera bra service både internt och för besökare till Svea.

Om rollen
I den här rollen kommer du arbeta i en varierande roll där du har flera ansvarsområden utöver att ta emot och välkomna besökare. Du kommer ingå i ett litet team som dagligen hjälps åt och stöttar varandra i sina arbetsuppgifter. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av följande, med hänsyn för att uppgifterna kan ändras över tid:

- Besvara och vägleda inringande kunder och gäldenärer över telefon
- Ta emot besökare i receptionen och guida dessa vidare
- Bistå med service i form av bokning/ombokning av externa mötesrum
- Underhåll av konferensrum, beställa bud och ta emot beställningar för kundmöten


Vem söker vi?
För att trivas i rollen tror vi att du är en prestigelös och flexibel person. Du gillar att arbeta med människor och att ge god service är något du brinner för. Vi tror att du är en riktig doer som ser vad som behöver göras och besitter förmåga att göra uppgifterna på eget initiativ.

Vi ser med fördel att du kommer från en liknande eller motsvarande arbetsroll inom service och har god vana att arbeta gentemot andra människor på ett professionellt och serviceinriktat sätt. Eftersom du dagligen kommer ha telefon- och mailkontakt med många personer, både internt och externt, är det viktigt att du besitter god förmåga att kommunicera professionellt både på svenska och engelska.

Om Svea
I 40 år har vi fungerat som finansieringspartner till företag och därigenom hjälpt dem nå och överstiga sina mål! På Svea råder en entreprenöriell anda, flexibilitet och en utpräglad familjär företagskultur. Gemenskap är viktigt för oss och vi jobbar för mångfald och att alla ska känna en delaktighet och möjlighet att kunna påverka. På Svea värdesätter vi worklife balance och har en tydlig gräns mellan arbetsliv och privatliv. Vi sitter i nya och fräscha lokaler i Arenastaden, Solna. Välkommen att följa med oss på vår fortsatta resa!

Ansökan
Vi tar inte emot ansökningar via mail. Om du har frågor om tjänsten går det bra att kontakta Johanna Rooth på johanna.rooth@sveaekonomi.se. Urval och intervjuer sker löpande och vi önskar tillsätta tjänsten så snart som möjligt, så skicka din ansökan redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Svea
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 november 2021
  • Ansök senast: 14 maj 2022

Liknande jobb


Facilities Coordinator

Facilities Coordinator

20 december 2024

18 december 2024

Medarbetare till servicecenter

Medarbetare till servicecenter

18 december 2024

17 december 2024