Serviceinriktad reseadministratör!

Serviceinriktad reseadministratör!

Arbetsbeskrivning

Vill du vara ansiktet utåt för Skandinaviens största flygbolag? Isåfall har du hittat helt rätt.


Vad innebär tjänsten?
I din roll som reseadministratör är du representant för Skandinaviens största flygbolag. Du kommer hantera inkommande samtal från resenärer där du besvarar och hjälper dem med deras frågor runt bokningar, resor och tilläggstjänster. Du är uppmärksam för resenärens behov och försöker alltid hitta den bästa lösningen. I varje dialog jobbar du flitigt för att förmedla bästa kundupplevelse. Du kommer att arbeta med följande uppgifter:
Boka resor samt hantera av- och ombokningar
Utföra resejusteringar enligt resenärernas önskemål
Hantera tilläggstjänster, exempelvis extra bagage, specialkost, djur m.m



Dina arbetstider kommer under de första 6 veckorna vara 8-17 måndag-fredag. Därefter kommer du att gå på ett rullande schema med arbetstider som kan variera mellan 7-19 måndag-söndag, din arbetstid kommer att vara 40 timmar/vecka. Arbete under storhelger förekommer också.
 
Vad behövs för att lyckas i tjänsten?
Eftersom dina arbetsverktyg kommer vara telefon och dator så har du inga problem med att hantera dessa två. Vi har inga krav på tidigare arbetserfarenheter men ser det som ett extra plus om du tidigare arbetat inom service- och kundtjänst. Vi anser att man kommer längst med rätt personlighet- och attityd och värdesätter detta framför erfarenhet. Det viktiga är att du har viljan att leverera service med resenären i fokus. En gymnasieexamen ser vi helst att du har med dig i bagaget samt ska du behärska svenska och engelska i både skrift och tal.
Den utbildningen du behöver för att lyckas i tjänsten får du av oss. Din anställning börjar med en 4 veckors betald utbildning där du får lära dig om systemen vi jobbar i, hur du bäst bemöter en resenär i telefon samt vart du hittar information för att besvara resenärens frågor. Efter utbildningen kommer du få ytterligare två veckors stöd, från din utbildare, medan du kommer in i din nya roll som reseadministratör.
Vad några av våra medarbetare säger om SYKES Sveg:
”Det är väldigt tillfredsställande att hjälpa kunderna med deras drömresor”
"Det jag gillar bäst med SYKES är friheten, att kunna jobba i mitt eget tempo, och kollegorna såklart"
"Jag blev överlycklig när jag fick chansen att komma hit, jobba och bara klara mig själv som en vuxen person."
 
Vad kan vi erbjuda dig som anställd hos oss?
Vi är ett ungt och framåt team som kommer från landets alla hörn. Arbetsplatsen ligger i Sveg, Härjedalen med natur och fjäll inpå knuten. Våra vintrar består av snö och minusgrader vilket underlättar eftersom Sveg ligger ett stenkast från flertalet skidorter. Under sommaren finns ett flertal aktiviteter att sysselsätta sig med i Sveg samt en mängd evenemang och arrangemang. Detta kan vi erbjuda dig som anställd hos oss:
Personliga och professionella utvecklingsmöjligheter
Personalaktiviteter
Ett förmånligt friskvårdsbidrag
Grundutbildning inför tjänsten på betald arbetstid
Fast anställning med bonusmöjligheter utöver din månadslön
Natur, friluftsliv och ett aktivt föreningsliv



Som anställd på SYKES har du goda möjligheter att utvecklas inom företaget i Sverige och även utomlands. SYKES har sedan maj 2017 en verksamhet på Cypern dit anställda i vårt Svenska bolag kan söka. Det ger dig möjligheten att tillbringa 6 månader utomlands med säkerheten att du efter 6 månader kan komma tillbaka till ditt arbete hos SYKES Sverige. 


Vi hoppas att just du vill bli en del av vårt reseteam och tveka inte att kontakta oss om du har frågor. Sista ansökningsdag för tjänsten är 6/3.
 
Varmt välkommen med din ansökan!
 
Övrig information
Lön
Du har fast lön enligt kollektivavtal och utöver det har du möjlighet till goda bonusmöjligheter samt frikostigt friskvårdsbidrag.
 
Anställningsvillkor
Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Vi har kollektivavtal.
 
Arbetsplats
Sveg
 
Om oss
SYKES finns i Sverige på orterna Sveg, Dals-Ed, Göteborg och Kalmar. I Sveg är vi ett team på cirka 200 medarbetare. SYKES är en global uppdragsgivare. Med huvudkontoret i Tampa, Florida, tillgodoser Sykes behoven av sofistikerade lösningar hos stora företag runt om i världen, främst inom kommunikation men också finansiella tjänster, teknik och hälsoindustrin. SYKES’ olika kunskaper inom effektiv kundservice hittar konsumenternas viktiga beröringspunkter i alla kundrelationer. Med över 70 kontaktcenter och 54.000 anställda, inkluderar våra resurser land-, kustnära- och offshore-platser samt 7000+ hembaserade arbeten. Stödet SYKES ger kunderna via olika medier, och på många språk, maximerar kundupplevelsen och kundlojaliteten hos klienterna. För oss är du en viktig person i vår organisation och vi vill att du ska trivas hos oss. Vi har kontinuerliga enskilda uppföljnings och utvecklingssamtal med våra anställda som en naturlig del i din utveckling. www.sykes.com
http://www.sykes.com

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000 070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000 070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00 070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00 070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB Kalmar
  • 9 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 januari 2020
  • Ansök senast: 6 mars 2020

Besöksadress

Fartygsgatan 4
Kalmar

Postadress

Fartygsgatan 4
Kalmar, 39230

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024