Serviceinriktad reseadministratör!

Serviceinriktad reseadministratör!

Arbetsbeskrivning

Vill du vara ansiktet utåt för Skandinaviens största flygbolag?


SYKES erbjuder dig som ännu inte är bosatt i Härjedalen möjlighet till ett flytt & bostadspaket vid en anställning.


Vad innebär jobbet?
I din roll som reseadministratör representerar du Skandinaviens största flygbolag. Du kommer hantera inkommande samtal från både privatpersoner och företag som berör frågor runt bokningar, resor och tilläggstjänster.
Din förmåga att sätta dig in i kundens situation och utefter det hitta en resrutt, biljettlösning eller tjänst är en viktig del i ditt dagliga arbete, vilket underlättar kundens resa och bidrar till den totala reseupplevelsen.
Du kommer att vara en viktig del i resekedjan då kunden vänder sig till kundtjänsten med sina frågor inför, under och efter resan.


Vad behövs för att lyckas i tjänsten?
Du ska prata flytande Svenska och kunna Engelska
Du vill jobba med service
Du har datorvana

SYKES inställning är att man kommer längst med rätt personlighet- och attityd och därför värdesätter vi detta framför erfarenhet. Det viktiga är att du har viljan att leverera service med resenären i fokus. Du ska kunna prata och skriva på svenska och engelska utan problem. Arbetsverktygen kommer vara telefon och dator så du ska inte ha några problem med att hantera dessa två.


Vad kan SYKES erbjuda dig?
Personliga och professionella utvecklingsmöjligheter
Grundutbildning inför tjänsten, på betald arbetstid
Fast månadslön
Möjlighet till arbete från Cypern*

*) SYKES har verksamhet på Cypern där vi utför samma uppdrag som vi gör från Sveg. Det innebär att du som anställd på SYKES i Sveg efter 6 månader har möjlighet till att söka till vårt center i Larnaca på Cypern. Du tillbringar minst 6 månader utomlands med säkerhet att du efter 6 månader kan komma tillbaka till ditt arbete hos SYKES i Sveg igen.

Om du inte är bosatt i Härjedalen
SYKES erbjuder dig möjligheten till ett flytt och bostadspaket vid en anställning.
Om du är intresserad av skidåkning har kommuninvånare i Härjedalen förmånliga priser på säsongskort på skidområdena i Härjedalsfjällen.
Att bo och arbeta i Härjedalen innebär att du har stora möjligheter att kombinera en aktiv livsstil med naturen precis utanför dörren.

Låter det intressant?
Sök tjänsten som reseadministratör och låt oss berätta mer om jobbet och vad SYKES kan erbjuda dig!
Vi behöver din ansökan senast den 22:a Mars, gärna tidigare då vi kommer att genomföra intervjuer var efter vi får in ansökningar.
Vi hoppas att du vill bli en del av vårt reseteam med start den 12:e April!

Övrig information
Lön
Fast månadslön.
Anställningsvillkor
Vi tillämpar 6 månaders provanställning
Arbetstider
Du är schemalagd att jobba 40 timmar i veckan.
Arbetstiden kommer att vara förlagd både på veckodagar och helger.
Arbetsplats
Arbetsplatsen är på vårt center i Sveg, Härjedalen.
Det kommer inte att finnas möjlighet att jobba hemifrån till och börja med, utan dina första arbetsmånader på SYKES kommer att vara på plats i centret.
Om oss
SYKES finns i Sverige på orterna Sveg, Dals-Ed, Göteborg och Kalmar. I Sveg är vi ett team på cirka 200 medarbetare. SYKES är en global uppdragsgivare. Med huvudkontoret i Tampa, Florida, tillgodoser SYKES behoven av sofistikerade lösningar hos stora företag runt om i världen, främst inom kommunikation men också finansiella tjänster, teknik och hälsoindustrin. SYKES olika kunskaper inom effektiv kundservice hittar konsumenternas viktiga beröringspunkter i alla kundrelationer. Med över 70 kontaktcenter och 54.000 anställda, inkluderar våra resurser land-, kustnära- och offshore-platser samt 7000+ hembaserade arbeten. Stödet SYKES ger kunderna via olika medier, och på många språk, maximerar kundupplevelsen och kundlojaliteten hos klienterna. För oss är du en viktig person i vår organisation och vi vill att du ska trivas.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000 070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000 070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00 070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00 070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB Kalmar
  • 20 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 februari 2021
  • Ansök senast: 22 mars 2021

Besöksadress

Fartygsgatan 4
Kalmar

Postadress

Fartygsgatan 4
Kalmar, 39230

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024