Serviceinriktad Säljadministratör med passion för inredning!

Serviceinriktad Säljadministratör med passion för inredning!

Arbetsbeskrivning

Just nu finns det en spännande öppning på det mysiga och familjära agenturföretaget Frank & Cordinata. Är du en ordningsam person som älskar att leverera bra service till kunder och bygga långsiktiga relationer? Har du dessutom ett intresse för inredning? Då kan du vara helt rätt för rollen som Säljadministratör!

DINA ARBETSUPPGIFTER
Som Säljadministratör hos Frank & Cordinata arbetar du med att ge bra och kvalitativ service till deras befintliga kunder. Du hanterar order och har både kontakt med företagets leverantörer och återförsäljare. Du kommer även att få delta på mässor där du representerar företaget och säljer deras produkter. Mer specifikt innebär tjänsten att:
•Hantera order från återförsäljare runtom i landet.
•Ha kontakt med deras leverantörer.
•Arbeta med försäljning mot återförsäljare där du säljer premium tapeter, textiler och inredningsprodukter mot deras kunders showroom.
•Delta på mässor.
•Till viss mån få åka runt till deras större återförsäljare i Göteborg och Malmö och sälja det senaste inom inredning.

OM FÖRETAGET
Frank & Cordinata är ett agenturföretag som representerar ett antal exklusiva leverantörer och säljer inredningsprodukter, textiler och tapeter av hög kvalitet till återförsäljare. Företaget ägs och drivs av paret Fredrik och Pauline sedan 27 år tillbaka. Totalt är de fyra härliga personer som jobbar på företaget och de sitter i fina och mysiga lokaler på Östermalm.

DIN PROFIL
För att passa i rollen som Säljadministratör behöver du vara en samarbetsorienterad och serviceinriktad person med stort eget driv. Du trivs att jobba med frihet under ansvar och är väldigt noggrann och organiserad i ditt arbetssätt. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet i denna rekryteringsprocess!

Vi önskar även att du:
•Har en avklarad gymnasieutbildning
•Är flytande i svenska och engelska i tal och skrift
•Har god datorvana med kunskaper inom Officepaketet, Outlook och Visma
•Har B-körkort
•Har ett intresse för inredning

Det är meriterande om du har:
•Textilkunskap
•Erfarenhet inom kundservice eller en säljande roll

OM OSS
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Du får alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

VILLKOR
Startdatum: Efter årsskiftet
Placeringsort: Östermalm, Stockholm
Arbetstider: Kontorstider
Omfattning: Heltid

Vi arbetar löpande med urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 november 2021
  • Ansök senast: 5 december 2021

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Bokningsassistent

Bokningsassistent

26 november 2024

Säljande assistent

20 november 2024