OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig med erfarenhet från att ha arbetat i reception och som har god vana av journalsystemet Take Care. Det är viktigt att du tycker om att ha många kundkontakter och att det händer mycket runt ikring dig. Arbetsuppgifterna går ut på ta hand om inkommande samtal till mottagningen, sköta administrativa uppgifter i TakeCare såsom tidsbokning och kassahanteringen, kontakta våra patienter per telefon för och självständigt sköta arbetet i receptionen.
För att klara av ovanstående utmaning tror vi att du har erfarenhet från vården. Kanske är du i botten undersköterska eller sjuksköterska med ett intresse för psykisk ohälsa. För oss är det viktigt att du är serviceinriktad, social och vänlig.
Better Help startades 2009 under namnet Rent A Therapist och har sedan dess erbjudit tjänster baserat på psykosocial kompetens till vårdcentraler och husläkarmottagningar i Stockholms län. Patienterna som remitteras till vår mottagning i Gamla Stan och behandlas av vårt psykosociala team bestående av kuratorer, psykologer, psykoterapeuter och vår rehabkoordinator.
Vi är idag cirka 20 medarbetare på Better Help och som företag försöker vi alltid sträva efter en god sammanhållning och gemensamma aktiviteter som After Work, konferensresor samt andra trevligheter. Mottagningen på Prästgatan omfattar flera vackra samtalsrum i tre plan, reception och väntrum samt konferensrum i historisk miljö.
Varmt välkommen med din ansökan!