Serviceinriktad student till flexibelt deltidsarbete

Serviceinriktad student till flexibelt deltidsarbete

Arbetsbeskrivning

Nu ges möjligheten för dig som trivs i en serviceinriktad roll att bli en del av Leadons kundserviceteam på deltid vid sidan av dina studier. Leadon är ett bolag baserat i Tyskland som arbetar som en extern kundservicebas åt sina kunder. De behöver nu stärka kundserviceteamet med en svensktalande servicestjärna på deltid som ska arbeta dedikerat mot deras svenska bolag. Är du ute efter ett långsiktigt flexibelt deltidsarbete vid sidan av dina studier där du arbetar hemifrån? Läs mer nedan och ansök redan idag, då start är omgående!

OM TJÄNSTEN
Vi söker för Leadons räkning en Customer Service till deras kundserviceteam. Uppdraget är på deltid, 10-15 h i veckan, med start omgående och sträcker sig långsiktigt under din studietid. Du kommer utföra ditt arbete hemifrån med utrustning från Leadon med flexibiliten att själv välja vilka dagar du arbetar utefter din tillgänglighet.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter

I rollen som kundservicemedarbetare kommer du arbeta dedikerat mot svenska bolag som är eller har varit kunder till Leadon och genomföra utgående samtal till dessa. Du kommer med hjälp av färdigställda listor kontakta företag gällande kundfeedback, så som att säkerställa rätt kontaktuppgifter och följa upp kundnöjdhet. Du förväntas arbeta mellan 10-15 h i veckan och du har flexibiliteten att själv schemalägga dig utefter din tillgänglighet under vardagar mellan kl. 08:00-17:00. Uppdraget inleds med en onboarding över Skype där du får en bra grund och stöttning inför ditt kommande arbete på egen hand. Då Leadon är baserat i Tyskland kommer du utföra ditt arbete hemifrån med utrustning från Leadon och stöttning av en teamledare på distans. Arbetet kräver därför att du är ansvarstagande som person och att du har förmågan att prestera individuellt.

VI SÖKER DIG SOM
- Studerar på eftergymnasial nivå med minst 1,5 år kvar av dina studier
- Mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska, då det används i det vardagliga arbetet
- Kan hämta upp utrustning på vårt kontor i Stockholm inför eventuell start

Som person är du glad och positiv samt gillar att arbeta i en serviceinriktad roll. Du kommer att ha kontakt med företagskunder vilket kräver god samarbetsförmåga och ett driv av att skapa relationer.



Övrig information


* Start: Omgående, sträcker sig långsiktigt under din studietid
* Omfattning: Deltid, 10-15 h/v
* Arbetstider: Måndag - fredag mellan kl. 08:00-17:00.
* Placering: Remote (hemifrån)


Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 februari 2024
  • Ansök senast: 9 mars 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024