OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Studerar du på universitet eller högskola och letar efter ett givande extrajobb? Har du tidigare erfarenhet av kundtjänst eller annat serviceyrke och trivs i en roll där du får bemöta och hjälpa andra. Då kan vi ha uppdraget för dig!
Som kundvärd kommer du ta emot besök i företagets mottagning och bemöta gästerna på bästa möjliga sätt genom att hjälpa till med ärenden eller hänvisa vidare till rätt kontaktperson. Du kommer även vara ute vid företagets fastigheter och möta upp hyresgäster, informera kring förråd och lokaler samt lämna ut nycklar.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Till denna tjänst söker vi personer för extraarbete. Enligt vårt kollektivavtal är det därför viktigt att du som söker kan visa intyg att du har en annan huvudsaklig sysselsättning. Det kan vara exempelvis studier eller annat arbete med en omfattning på minst 50 %. Om du söker arbete på heltid så hänvisar vi istället till våra utannonserade tjänster för heltidsarbete.
Ansvarsområden
Dina huvudsakliga ansvarsområden innefattar:
Ta emot besök och bemanna mottagningen med ett trevligt bemötande.
Möta upp hyresgäster, ge information om förråd och lämna ut nycklar.
Fler arbetsområden kan tillkomma vid behov.
Arbetstider
Omfattning: 2-6 timmar/vecka. Arbetstider varierar mellan klockan 08.00-18.00
Ort: Norrköping
Kvalifikationer
Till uppdraget söker vi dig som är student och kan visa intyg på annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%.
Du har:
Pågående studier på universitets-/högskolenivå.
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, tal & skrift.
God datorvana. Erfarenhet i MS Office.
Någon arbetslivserfarenhet från serviceyrket ex. kundtjänst, reception.
Som person söker vi dig som är noggrann, social och driven. Du är framåt i din arbetsroll och inte rädd för att ta kontakt med nya människor. Det är till stor fördel om du även har lokal kännedom av Norrköpings närområde.
B-körkort är meriterande men inget krav.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
2021-12-12, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Alice Lindell, alice.lindell@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044