Serviceinriktad student till Sollentunahems kontaktcenter!

Serviceinriktad student till Sollentunahems kontaktcenter!

Arbetsbeskrivning

För Sollentunahems räkning söker vi nu en engagerad kontaktcentermedarbetare på deltid. Tjänsten passar dig som brinner för kundmötet, vill utveckla din administrativa förmåga och drivs av att ge service av världsklass. Varmt välkommen med din ansökan, urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN

Som kontaktcentermedarbetare kommer du bli en del av ett team bestående av sju personer som tycker om att ha roligt på jobbet. Du kommer ha i uppgift att stötta upp med ärenden som kommer in från hyresgäster via telefon och mejl. Här får du möjlighet att utveckla din administrativa förmåga och samtidigt få en inblick i en hyresgästförening.
Start är omgående. Du förväntas arbeta ca 1-2 pass i veckan under terminerna och uppemot heltid under lov såsom sommar och jul.
.
Det här är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer arbeta som konsult hos Sollentunahem och vara anställd via Academic Work.
Du erbjuds
- Ett flexibelt och meriterande deltidsarbete att kombinera dina studier med
- En karriärspartner i form av en dedikerad konsultchef under uppdragets gång

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Svara på ärenden via mejl och telefon gällande exempelvis; felanmälan, köfrågor, hyresfrågor och liknande


VI SÖKER DIG SOM
- Studerar på universitet eller eftergymnasial nivå och har minst 1.5 år kvar
- Har mycket god datorvana och goda kunskaper i MS Office
- Har erfarenhet av serviceinriktat arbete
- Har möjlighet att jobba heltid from midsommar - mitten av augusti
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift då bägge språken används i det dagliga arbetet
Det är meriterande om du har:
- Telefonvana
- Tidigare erfarenhet av arbete inom kundtjänst med att avhjälpa ärenden
- Erfarenhet av arbete i Vitec fastighetssystem
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsinriktad
- Serviceinriktad
- Lösningsorienterad
I den här processen kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att trivas i tjänsten krävs det att du har förmåga att skapa förtroende i ditt arbete och gillar att arbeta med människor. Du har ett stort intresse för problemlösning, är nyfiken och trivs med att samarbeta med andra.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 februari 2024
  • Ansök senast: 23 mars 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024