Serviceinriktad systemadministratör

Serviceinriktad systemadministratör

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en serviceinriktad och driven systemadministratör till vårt Command center
I tjänsten ingår mycket eget ansvar och nära kontakt med övriga medarbetare och kunder. Systemsupport och utveckling är huvudsakliga arbetsuppgifter men även en hel del andra administrativa arbetsuppgifter kommer att ingå i tjänsten.

Dina arbetsuppgifter:
I rollen som systemadministratör kommer du att jobba mycket med både systemsupport och systemadministration. Du kommer vara en nyckelspelare i vårt arbete med att ständigt förbättra vårt stöd till den övriga verksamheten. Det föväntas också att du aktivt medverkar i utveckling och planering av dina arbetsområden samt den övergripande verksamheten inom avdelningen. I rollen kommer du också att delta i olika projekt för att möta våra kunders framtida behov. Du medverkar också till att interna regler, rutiner och policys efterföljs.

Hos oss erbjuds du ett givande och utvecklande arbete där fokus är att bistå våra kunder på bästa möjliga sätt. Du kommer att få ta mycket eget ansvar med koordinerande och varierande arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta på en dynamisk arbetsplats tillsammans med engagerade kollegor som gillar att ha kul på jobbet!

Kvalifikationer/Krav:
Vi söker dig som har arbetslivserfarenhet inom IT, gärna som systemadministratör eller motsvarande. I rollen behöver du god vana i Windowsmiljöer (AD, Windows server, SQL mm) Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift samt vana att upprätta teknisk dokumentation och rapporter. Du har mycket goda kunskaper i Microsofts produktportfölj och hög kompetens i Microsofts olika system.
Minimum tre års erfarenhet av likande arbete. Högskoleutbildning/kurser, certifieringar inom området är meriterande. 

Egenskaper:
Utveckling och lärande är viktigt för dig. Som person är du serviceminded, problemlösningsorienterad, kommunikativ, självgående, lugn och flexibel. Du lyssnar in och förstår våra kunders behov och överträffar våra kunders högt ställda förväntningar. Du trivs i att arbeta självständigt såväl som i team, delar med dig av din kunskap och känner dig bekväm i att arbeta i en miljö med högt tempo och snabba förändringar.  Du har mycket god förmåga att hålla ordning och reda samt prioritera dina
arbetsuppgifter. Vi jobbar mycket med ständiga förbättringar inom vår grupp. Det är därför viktigt att du bidrar till att vi som grupp ständigt utmanar nuläget och utvecklas.

Anställningen:
Heltid, tillsvidare, vi tillämpar 6 månaders provanställning. Placering i Stockholm
Sista ansökningsdag är Fredagen den 16 Juli.
Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan
komma att tillsättas före utsatt datum.
Frågor gällande tjänsten besvaras av Preben Nesheim:
Mail: preben.nesheim@sodexo.com
Telefon nr: 076-502 39 13
Obs! Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering och rekryteringshjälp.


Sodexo grundades av fransmannen Pierre Bellon år 1966. Med hjälp av några tusen franska francs på fickan och stor entreprenörsanda startade han ett litet företag som levererade mat till företag i hans hemstad Marseille. Idag är Sodexo en av världens största arbetsgivare med verksamheter i 64 länder. Vi är världsledande inom Quality of Life Services vilket betyder att vi varje dag arbetar med målet att bidra till människors livskvalitet.

Genom över 100 olika tjänster effektiviserar och säkerställer vi att olika servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser, t ex: lokalvård, arbetsplats-, måltidstjänster. Vi driver även hjälpmedels- och konferensverksamhet.

Vårt brinnande engagemang för hållbarhet, att utveckla våra medarbetare och främja mångfald är vida känt runt om i världen och har resulterat i en mängd prestigefyllda utmärkelser. I Sverige omsätter vi 371 miljoner euors och sysselsätter 6400 medarbetare. Det gör oss till ett av Sveriges ledande Service Managementföretag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper

LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy  Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sodexo AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 juni 2021
  • Ansök senast: 24 juli 2021

Besöksadress

Muréngatan
None

Postadress

Box 47620
Stockholm, 11794

Liknande jobb


27 december 2024

27 december 2024