OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig med erfarenhet från att ha arbetat som telefonist, som har god vana av journalsystemet Take Care och söker en deltidstjänst (på distans).
Arbetsuppgifterna går främst ut på ta hand om inkommande samtal till mottagningen, sköta administrativa uppgifter i TakeCare såsom tidsbokning/ombokning samt hjälpa till att besvara inkommande remisser.
För att klara av ovanstående arbete tror vi att du har erfarenhet från vården. Kanske är du i botten undersköterska eller sjuksköterska med ett intresse för psykisk ohälsa. För oss är det viktigt att du är serviceinriktad, lyhörd och noggrann. Vi ser gärna att du är både stresstålig och flexibel då det emellanåt är många inkommande samtal på en gång.
Better Help startades 2009 under namnet Rent A Therapist och har sedan dess erbjudit tjänster baserat på psykosocial kompetens till vårdcentraler och husläkarmottagningar i Stockholms län. Patienterna som remitteras till vår mottagning i Gamla Stan behandlas av vårt psykosociala team bestående av kuratorer, psykologer, psykoterapeuter och vår rehabkoordinator.
Vi är idag cirka 20 medarbetare på Better Help och som företag försöker vi alltid sträva efter en god sammanhållning och gemensamma aktiviteter som After Work, konferensresor samt andra trevligheter. Mottagningen på Prästgatan i Gamla Stan omfattar flera vackra samtalsrum i tre plan, reception och väntrum samt konferensrum i historisk miljö.
Vi kommer kalla till intervju löpande men önskar att tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Tjänsten är deltid (vardagar 08:00-12:00) och är tänkt att skötas på distans, så länge som god uppkoppling kan garanteras. Vi håller med teknisk utrustning samt adekvat utbildning.
Hör gärna av dig till Kajsa Lönn om du har några frågor och varmt välkommen med din ansökan!