Serviceinriktade handläggare till Försäkringskassan i Norrköping

Serviceinriktade handläggare till Försäkringskassan i Norrköping

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi efter dig som har god vana att arbeta serviceinriktat med kundmöten genom telefon och vill arbeta för ett viktigt samhällsuppdrag. Uppdraget som handläggare förväntas starta 1 mars. Vi ser fram emot din ansökan redan idag!

Arbetsuppgifter
Som handläggare på Försäkringskassan kommer du arbeta på avdelningen GF Kundmöte som hanterar inkommande samtal från Försäkringskassans parters samt privatpersoner på svenska, engelska och andra språk. Verksamheten består till störst del av telefoni och epost, men även till viss del handläggning.

I rollen som handläggare kommer du arbeta med allmänna och specifika frågor om elstödet i telefon samt eventuell administration kring detta. Varje samtal är unikt och du möter kunderna utifrån sitt specifika behov. Syftet med denna tjänst är att hantera tillfälliga toppar i inflödet på grund av det regeringen beslutat om elstöd

Uppdraget påbörjas med en gemensam introduktionsutbildning.
Vem är du?
Vi söker dig som uppfyller nedanstående krav;

• Ha slutbetyg från gymnasium eller erfarenheter/kvalifikationer som kan prövas likvärdiga
• Erfarenhet av kundmöten och är mycket serviceinriktad med ett utmärkt bemötande och fingertoppskänsla för kundservice
• God datorvana
• Erfarenhet av att arbeta i telefon och trivs med möten över telefon
• Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska
• Är kvalitetsmedveten samt mål- och resultatinriktad
• Har god kommunikativ förmåga samt förstår och värdesätter människors olikheter

Godkänd UC krävs för denna tjänst.
Du erbjuds
Uppdraget är på heltid (100 %) med arbetstider 08.00 – 16.30. Tjänsten påbörjas 1 mars och löper i sex (6) månader med chans till förlängning upp till ytterligare fyra (4) månader. Du erbjuds ett konsultuppdrag och anställnings hos Jurek med bra förmåner och en god kontakt med din konsultchef. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Kajsa Lidén på kajsa.liden@jurek.se. 

Urvalet sker löpande så tveka inte med att skicka in din ansökan eller att kontakta oss!
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 januari 2023
  • Ansök senast: 10 februari 2023

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


Handläggare till Ackordscentralen Umeå

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

22 november 2024

20 november 2024