OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Teleperformance Nordic
Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 46 länder med mer än 135.000 anställda på 270 kundservicecenter. Som en del av Teleperformance-gruppen består Teleperformance Nordic AB av 10 kontor i Norden med 2500 anställda. För mer info besök www.teleperformance.com , www.teleperformancecareer.com
Beskrivning
Vi söker fyra serviceinriktade medarbetare som vill vara med att starta upp ett nytt projekt.
Dina främsta arbetsuppgifter kommer vara att svara på inkommande kundsamtal och frågor angående fakturor, produkter, tekniken och leveranser.
Du kommer främst att ha kontakt med företagskunder och det är mycket viktigt att du har ett stort ordförråd och ett bra språk, både på svenska och engelska. Du driver dina egna ärenden, tar ansvar och håller deadlines.
På Teleperformance får du utbildning som hjälper dig att hantera de utmaningar som rollen har. Du får även utvecklingsmöjligheter och karriärmöjligheter inom ett företag som ständigt växer och även vill att de anställda ska göra det.
Arbetsplatsen är fylld av framåtanda, driv och en trevlig atmosfär!
Kvalifikationer
För att trivas i rollen måste du uppskatta att hjälpa andra, ha tålamod och en positiv inställning. Att alltid vilja leverera kvalitet är en självklarhet. Du har tidigare arbetat i kundtjänst eller i ett annat serviceyrke. Erfarenhet eller studier inom ekonomi är meriterande.
Som person är du självgående och drivs av att arbeta mot mål och att göra och se toppresultat. Du är orädd och gillar när det händer saker runt omkring dig. Du är prestigelös, ingen uppgift känns för liten eller för stor och du ser teamarbete som en självklarhet. Du tar ansvar för ditt arbete och ser till att dina kunder får utmärkt service och kvalité.
Villkor
- Fullständig gymnasieutbildning
- Flytande svenska, både i tal och skrift
- Goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift
- Stresstålig
- Erfarenhet av serviceyrke
- Ansvarstagande
- Serviceinriktad
- Driven
Vi erbjuder
Lön enligt kollektivavtal
Rikskortet
Friskvårdsförmåner
Utbildning inom service
Goda utvecklingsmöjligheter
Kontaktpersoner på detta företaget
Louise Hamilton, Recruiter
070-811 14 79
Unionen
08-610 22 04
Kristian Sjölander, WFM Manager
0727170771
Mike Holmes,
0727041714
Mike Holmes
0727041714
Louise Hamilton, Rekryterare
0702 21 22 76
Louise Hamilton/recruiter
0702-212276
Erica Lindroth
0722250089
Josephine Johansson/Rekryterare
073 965 21 49
Josephine Johansson/Rekryterare
0739652149