Serviceinriktade kundtjänstmedarbetare!

Serviceinriktade kundtjänstmedarbetare!

Arbetsbeskrivning

Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Arbetsbeskrivning
Är du serviceinriktad och har ett genuint engagemang att hjälpa andra? Vill du arbeta med framtidens kundtjänstrådgivning? Nu söker vi ytterligare kundtjänstrådgivare till vår avdelning 24/7 med placering Sundsvall. Tillsättning av tjänsten sker löpande.
Vi söker flertalet serviceinriktade kundtjänstmedarbetare. Arbetet som rådgivare på 24/7 innebär att ta emot inkommande telefonsamtal gällande olika typer av bankärenden. Du kommer att hjälpa kunderna som kontaktar banken via telefon. Hos SEB arbetar du i ett vinnande team och har alltid kundens bästa för dina ögon.
Vi ser gärna att du:
Har erfarenhet av att arbeta med telefon som arbetsredskap
Har tidigare erfarenhet från kundtjänst och service
Är ambitiös och driven
Är flexibel och prestigelös
Som Service Manager på vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Du brinner för att hitta de bästa lösningarna, produkter och tjänster till våra kunder. Våra team kännetecknas av högt engagemang, arbetsglädje och ständig förändring. Vi eftersträvar en kultur där kunden verkligen är i centrum, där tillgänglighet, service och affär är våra ledstjärnor tillsammans med ett fokus på ständig förändring och utveckling.
Tjänsten är på heltid, du kan alltså inte vara student. Arbetstiderna kommer att variera och är förlagda dagtid och kvällar.

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som brinner för service, är social och vill träffa kunder på telefon. Du är en god kommunikatör och vill ge varje kund en bra upplevelse av SEB. Du har lätt för att lära dig nya saker, bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på den här tjänsten. Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad.
För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:
- Erfarenhet av service gärna från kundtjänst eller liknande arbete.
- God telefon- och datorvana
- Goda kunskaper i såväl svenska som engelska i tal och skrift
- Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen
- Meriterande är erfarenhet inom finans eller liknande roller.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Meet a Group international AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 november 2022
  • Ansök senast: 1 december 2022

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024