OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundtjänstmedarbetare
Är du en driven student på jakt efter ett extrajobb inom kundtjänst? Har du dessutom ett flexibelt schema som du skulle vilja kombinera med två-tre arbetspass i veckan – passa då på att söka denna tjänst och bli en del i ett härligt team!
Uppdragsgivare: Randstad
Ort: Göteborg
Omfattning: Deltid, minst två-tre arbetspass i veckan
Arbetsbeskrivning
Du kommer ingå i ett glatt och engagerat team som bemannar AB Sappas kundlojalitetscenter. Med telefonen som redskap arbetar du med support och säljfrågor. Via inkommande och utgående samtal bemöter du kunden på ett trevligt och hjälpsamt sätt. Med ditt starka intresse för teknik, ekonomi och försäljning så svarar du på de flesta frågor. Kunden får därmed den allra bästa service och slipper bli vidarekopplad. Du kommer att få en god inblick i hela AB Sappas verksamhet eftersom du arbetar med frågor som spänner över hela organisationen.
Kvalifikationer
Du som söker är student och har ett par terminer kvar att studera. Du schemalägger dig för arbete två till tre gånger i veckan. Utöver det förväntas du kunna arbeta över påsk, midsommar, jul och nyår. Du har även möjlighet att ställa upp med kort varsel vid sjukdom eller dylikt.
Vi ser gärna att du har dokumenterad erfarenhet från något serviceyrke. Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift och du har god datavana.
Som person är du ansvarsfull, god lyssnare och har ett starkt intresse för service och försäljning. Du finner glädje i att hjälpa andra och med trevlig attityd är du en bidragande lagspelare. Vidare har du en ödmjuk ton och känner stor lojalitet och engagemang för ditt arbete.
Sappa är en av de fyra största tv-operatörerna med huvudkontor i Göteborg. Sappa erbjuder såväl analog som digital tv via kabel till nät- och fastighetsägare, samfälligheter, bostadsrättsföreningar och andra kabel-tv operatörer. Företaget lever efter devisen "Tv som du vill" och levererar tv i stort, smått, brett, nära, snyggt, enkelt och smart. Sappa har höga ambitioner och vill både ge bästa möjliga tv-upplevelse och bästa kundservice. Kundservice är en avgörande faktor och med personlig service och inga knappval för kunden ser Sappa sig som nr 1 på kundservice. Sappas fyra värderingar är: vännen, enkelheten, friheten och jobbaren, vilka dagligen arbetas efter.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista ansökningsdag:
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan.
För information: Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Maria Johansson på 072 988 94 24 eller maria.johansson@randstad.se [ mailto:maria.johansson@randstad.se ]
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström