Servicekonsulent

Arbetsbeskrivning

Servicekonsulent till Selecta. I arbetsuppgifterna ingår försäljning, drift och underhåll, profilering, administration och rapportering.
Servicekonsulenten skall bl a fylla på ingredienser och varor, utföra hygienisk service på utrustningar, provsmaka kaffe, bedriva förebyggande service och underhåll av utrustningar, beställa, ta emot, reklamera och kassera varor och reservdelar, sköta redovisning från automaterna samt mynthantering, upprätta körjournal mm.
Kompetenskrav/kvalifikationer: minst gymnasieutbildning, B-körkort, teknikintresse, serviceinriktad.
OBS! inga anvisningar via AIS, förslag på lämpliga sökande (sökandepresentation) till favle. OBS! notera när sökande tillhör prioriterad grupp.

Kontaktpersoner på detta företaget

Technical Development Manager Jonas Pehrsson
0709858652
Service Manager Staffan Svennberg
+46709858681
regional Försäljningschef Niklas Nilsson

tf. Service Manager Fredrik Janebjer
070 985 80 62
Service Manager Filip Hedblom
0709858612
Area Manager Public Vending Nordic Torbjörn Sahlman
0709858533
Service Manager Finn Bodén
0709858982
Service Manager Conny Karlsson
0709858902
Service Manager Finn Bodén
0709858982
Service Manager Ulrika Jonsson
0709858402

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Selecta AB
  • 0 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 6 mars 2006
  • Ansök senast: 15 april 2006

Besöksadress

Ostmästargränd 5
None

Postadress

None
STOCKHOLM, 12090

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010