Arbetsbeskrivning
Är du en serviceinriktad person med passion för teknik och att hjälpa säljorganisationer att nå sina mål? Då kan du vara den vi söker! Argus är ett webbaserat, plattformsoberoende säljstödsystem, skräddarsytt för säljorganisationer inom dagligvaruhandeln. Vi erbjuder värdeskapande lösningar inom säljplanering, införsäljning, datainsamling och säljuppföljning.
Som Servicekonsult hos oss kommer du att stödja våra kunder med din tekniska kunskap om Argus. Med kunskap om systemet hjälper du dem att effektivt leda, styra och följa upp sin säljorganisation. Din insats bidrar till att säljare utför införsäljning av kampanjer och produkter enligt deras säljmål och KPIer.
Med Argus frigör vi tid för våra kunder att bygga värdeskapande relationer med handlarna i butik, minskar deras administration och planering, och hjälper dem att prioritera uppgifter effektivt. Säljare väljer Argus för att det är ett enkelt och komplett verktyg som stödjer dem i deras dagliga arbete.
Dina arbetsuppgifter
Supportärenden:
Hantera inkommande supportärenden från kunder inom dagligvaruhandeln.
Kommunicera med kunder via telefon och e-post för att lösa deras problem.
Felsöka och ge teknisk support för att säkerställa att kunderna kan använda Argus effektivt.
Konsulttjänster:
Agera konsult i specifika ärenden där kunder anlitar oss för våra konsulttjänster.
Ge råd och vägledning om hur kunderna bäst kan använda Argus för att optimera användningen av systemet.
Anpassa och implementera lösningar baserat på kundernas unika behov och mål.
Teamarbete:
Samarbeta med ett litet men effektivt team för att säkerställa bästa möjliga kundservice.
Dela kunskap och erfarenheter med kollegor för att förbättra teamets samlade kompetens.
Bidra och agera aktivt i vårt interna förbättringsarbete.
Bidra till en positiv och stödjande arbetsmiljö där alla hjälper varandra.
Kundrelationer:
Bygga och upprätthålla starka relationer med kunder för att förstå deras behov och utmaningar.
Föreslå förbättringar av Argus.
Säkerställa att kunderna är nöjda och att deras förväntningar uppfylls.
Dessa arbetsuppgifter säkerställer att våra kunder får den bästa möjliga upplevelsen och att deras säljorganisationer kan arbeta effektivt och framgångsrikt.
Din Profil
Vi söker dig som har ett genuint tekniskt intresse och logisk förståelse för teknik och dess uppbyggnad. Din servicemedvetenhet bör vara hög då arbetet innebär daglig kontakt ut mot kund. Till din hjälp använder du dator och telefon i din vardag. Du arbetar i ett väl sammansvetsat team som alla hjälps åt för våra kunders bästa. Som person är du social och har lätt för att lära dig nya saker.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Du talar och skriver på både svenska och engelska obehindrat.
Vi erbjuder
Som anställd hos oss kommer du till ett härligt gäng av kollegor där vi har rolig tillsammans och hjälper varandra. Vi har goda friskvårdsförmåner och en viss flexibilitet i arbetet vilket innebär att man till viss del kan arbeta på distans.
Ansökan
Vill du veta mer är du välkommen att höra av dig till chef för servicecenter Marie Dahlberg på marie.dahlberg@vitecsoftware.com.
Sista ansökningsdag är 2024-09-18, men skicka gärna in din ansökan redan idag då vi tillämpar löpande urval. Vi ser fram emot att höra av dig!
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Plats: Stockholm
Om Vitec
Vitec Software Group är ledande inom Vertical Market Software i Norden. Vi utvecklar och levererar standardprogram för olika nischer. Vitec växer genom förvärv av välskötta och etablerade programvarubolag. Koncernens övergripande processer tillsammans med medarbetarnas djupa kunskap om kundens lokala marknad skapar goda förutsättningar för förädling och fortsatt innovation. Vitec har 1 500 medarbetare, är noterat på Nasdaq Stockholm och omsatte 2 778 miljoner kronor år 2024. Läs mer om oss på www.vitecsoftware.com.