OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lockas du av att vara spindeln i nätet och snabbt kunna ställa om till nya förutsättningar? Vill du ingå i ett team där medarbetarna trivs med varandra och har kul på jobbet? Då kan det här vara tjänsten för dig!
Till vår kund R-Con i Norrköping söker vi nu en Servicekoordinator.
Om R-Con
Företagets inriktning är att konstruera, tillverka och sälja sprinklerpumpar, sprinklertankar samt leverera tillhörande material och utföra el- och larminstallationer samt driftsättning av anläggningar som är levererade till kund. R-Con står för hög kvalitet och miljötänkande inom verksamheten och företagets produkter finns över hela Skandinavien. Detta medför att all prefabricering, testning och dokumentation utförs noga innan leverans sker. Företaget strategi och fokus är att expandera i Norge och Danmark.
R-Con bedriver sin verksamhet i helt nya och fräscha lokaler i Norrköping och idag har företaget ca 35 medarbetare. Läs mer på www.r-con.se
Om tjänsten
Rollen innebär att förse serviceteknikerna med material och uppgifter och veta vart de befinner sig och dagligen ha en överblicksbild. Du ansvarar för att det material som behövs, finns på lager.
Daglig kontakt med både kunder och leverantörer kan innebära att dagsschemat kan ändras vilket betyder att nya lösningar behöver hittas. Idag består teamet av 10 medarbetare.
Vem är du?
Vi söker dig som är organiserad och systematisk i ditt arbetssätt. Arbetet innebär en rad olika arbetsuppgifter där egenskaper som strukturerad och organiserad kommer väl till pass. Vi ser gärna att du har några års arbetslivserfarenhet av liknande roller och har du arbetat som koordinator tidigare är det meriterande. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift och du är van vid att arbeta med Office-paketet.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker en person som är ordningsam och noggrann i sitt arbetssätt. Du tar ett stort ansvar för ditt arbete och tycker om att arbeta systematiskt Vidare ser vi att du har lätt för att anpassa dig till nya omständigheter och du tycker om att hitta lösningar. Du är orädd och den som agerar när andra kanske tvekar och kan snabbt anpassa dig till nya omständigheter. Med de många kontaktytor som tjänsten innebär ser vi att du har lätt för att kommunicera och tycker om att ständigt ha kontakt med kunder och leverantörer.
Ansök redan idag!
Ansök genom att klicka på ”sök jobbet” och registrera dig i vår databas. I denna rekrytering tillämpas löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, därför vill vi ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 12 juni!
Om du vill veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen, är du välkommen att kontakta Lotta Henriksson på lotta@idax.se eller telefon 0734-400 935.
Varmt välkommen att söka tjänsten på www.idax.se!