OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
STILL är ett av världens största truckföretag med säte i Hamburg, Tyskland. Koncernen är ledande inom utveckling och produktion av högkvalitativ materialhanteringsutrustning och erbjuder sina kunder helhetslösningar. STILL Sverige AB, beläget med huvudkontor i Malmö, är ett helägt dotterbolag till STILL GmbH med ansvar för försäljning och service av koncernens produkter på den svenska marknaden. Bolaget har växt kraftigt de senaste åren, tack vare stora försäljningsframgångar inom nyproduktion och eftermarknad. Den starka expansionen fortsätter och STILL Sverige AB omsätter idag ca. 500 MSEK i en organisation med 110 anställda. Besök gärna www.still.se.
Din roll
• STILL söker en serviceinriktad Servicekoordinator till vår eftermarknadsavdelning i Malmö. Som Servicekoordinator kommer du att arbeta och ansvara för:
• Processer i vårt affärssystem SAP där du konterar leverantörsfakturor och underhåller kund-, truck- och avtalsdata regelbundet.
• Att fakturering sker enligt avtal.
• Kontakter både internt och externt genom flera olika kommunikationskanaler vilket kräver en hög servicekänsla och kommunikationsförmåga.
Dina styrkor
• Du som söker har säkerligen en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller administration och minst 3–5 års arbetslivserfarenhet, med fördel inom administration, logistik eller ekonomi.
• Du har lätt för att samarbeta med andra och har förmåga och vana att självständigt driva ditt dagliga arbete framåt.
• Du tycker om rutinarbete samtidigt som du är flexibel, vill lära dig nya saker och hitta nya lösningar.
• Du har analytisk förmåga och intresse av att skapa en helhetsbild samtidigt som du är noggrann vid detaljarbete.
• Du kan uttrycka dig på professionell nivå på svenska och engelska i såväl tal som skrift.
• Vi ser gärna att du har arbetat i SAP eller liknande affärssystem tidigare.
Hitta din plats i vårt lag
Varför är vi en av världens ledande leverantörer av kundanpassade intralogistiska lösningar för truckar, lagerteknik, mjukvara och tjänster? Eftersom vi har ett superlag! Varje position i vårt företag innehas av rätt person och attraherar bra folk. Vi hjälper varandra och vårt lagarbete skapar perfekta lösningar! Du har möjlighet att spela på en mycket speciell plats hos ett enastående företag, där du uppmuntras att skapa nya personliga utmaningar varje dag. Ditt engagemang är det som räknas och vår framgång beror på dig. Följ med oss till toppen.
Vi letar efter key players, är du intresserad?
Välkommen med din intresseanmälan och ansökan senast den 28 augusti 2022.
Frågor besvaras av Eftermarknadschef, Hans Karlsson via 0708-644309, hans.karlsson@still.se och Cecilia Bohman, HR Business Partner, cecilia.bohman@kiongroup.com.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Wallström
HR- & Kommunikationsansvarig Cecilia Bohman
0706 18 26 90
Servicechef Dennis Persson
0706 240347
Eftermarknadschef Hans Karlsson
0708 644309
HR- & Kommunikationsansvarig Cecilia Bohman
040 626 71 00
Eftermarknadschef Hans Karlsson
0708 644309
HR- & Kommunikationsansvarig Cecilia Bohman
040 626 71 00
0706 18 26 90
Regional Servicechef Väst Patrik Sultan
0705 944 419
Regional Servicechef Syd Dennis Persson
0706 240 357