OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ada Service Partner AB grundades 1984. Idag är vi drygt 300 medarbetare, med 40 olika nationaliteter som levererar städtjänster till drygt 1000 företag i Västsverige.
Vi på Ada Service Partner erbjuder dig en dynamisk arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter, där du dagligen kommer att möta utmaningar som skall lösas. Vill du växa med oss? Adas städtjänster är starkt efterfrågade. Nu behöver vi anställa en ny medarbetare med placering i Göteborg.
Du arbetar tillsammans med driftchefen och är en viktig länk i arbetet med både personal och kunder. Att du ger god service är en självklarhet, och att du är service minded är helt avgörande.
De huvudsakliga arbetsuppgifterna är;
• Orderhantering och kundkontakt
• Planering och schemaläggning
Rollen utgör en stödjande funktion genom ett ständigt samarbete med arbetsledningen och övriga enheter. Arbetet innebär att administrera, koordinera och schemalägga personal på både på kort och lång sikt.
Arbetsuppgifterna är varierande då hela enheten samarbetar. Det innebär att du till stor del kommer att vara delaktig i arbetsledarens arbetsuppgifter och stötta där det behövs.
Vi söker en person som är driven och har viljan att växa och utvecklas tillsammans med oss.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.