Servicekoordinator

Servicekoordinator

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba med service i en snabbfotad miljö i frihet under ansvar? Trivs du med att leverera lösningar till kunder såväl som kollegor samt ha en övergripande blick på organisationen? Välkommen med din ansökan till Servicekoordinator!

Om rollen
Rollen som Servicekoordinator innebär mycket av just service! Du jobbar nära dina kollegor och har även daglig kontakt med kunder. Du tar emot samtal och mail där du svarar på frågor och registrerar förfrågningar i Salesforce. du tar även emot både besök och vissa leveranser på plats. Du är spindeln i nätet och har även en ansvarstagande och uppföljande roll, du agerar när något verkar falla utanför ramarna samt tar ansvar för dina uppdrag och följer dem från start till slut. Tjänsten innebär även en del kontorsansvar som du tar hand om när tillfälle ges.

Din profil
VI söker dig som är driven, noggrann och serviceminded! Du är aktiv och tar tag i det som behöver göras för att dagen alltid ska sluta på plus, oavsett om det innebär ett gott samtal med en kund eller att ladda kaffebryggaren. Du trivs i andras sällskap och har alltid glimten i ögat, du trivs lika bra med att leverera god service som med att samarbeta med dina kollegor. Du är lyhörd, kommunikativ och proaktiv - du planerar gärna några steg framåt. Vi tror att du är en person som växer i frihet under ansvar!

Skallkrav
• God svenska och engelska, i både tal och skrift
• Datorvana (skriver snabbt, kreativ och löser vardagliga problem, bekväm i Officepaketet)
• Ett par års erfarenhet från någon form av serviceyrke, kundtjänst eller receptionsarbete alternativt en eftergymnasial utbildning
• Svenskt medborgarskap

Meriterande
• Eftergymnasial utbildning inom exempelvis data, administration, kommunikation eller annan utbildning vi anser likvärdig
• Erfarenhet av att jobba i Salesforce

Om företaget
Vår kund arbetar med avancerade säkerhetssystem för passagekontroll, videoövervakning och inbrottslarm. De har lång erfarenhet av att tillhandahålla lösningar för multinationella företag som exempelvis investmentbanker och techbolag. De sköter alla steg i processen från kabeldragning till systemkonfiguration och uppföljning. Företaget finns även representerat i Finland, Norge, Tyskland, Australien och Singapore.

Företagets erbjudande innebär bland annat
• En generös friskvård
• Utmärkt sjukförsäkring

Om oss
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv! Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

Villkor
Startdatum: 14 augusti
Placeringsort: Kista
Arbetstider: 8:30-17
Omfattning: Heltid

Vi arbetar löpande med urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 juni 2023
  • Ansök senast: 22 juli 2023

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


24 augusti 2024

Receptionist, Kåge hälsocentral

Receptionist, Kåge hälsocentral

23 augusti 2024