OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Som ett av Sveriges största fastighetsbolag möter vi våra kunder och partners där de är. I förvaltning och utveckling av effektiva och attraktiva kunskapsmiljöer, genom tjänster och produkter som förenklar för studenter och forskare, och i skapandet av hållbara campus som en tillgång för hela samhället. Genom erfarenhet och innovation skapar vi förutsättningar för framgångsrik forskning och utbildning. Tillsammans lyfter vi Sverige som kunskapsnation.
Trivs du i en koordinerande roll där service och hjälpsamhet är ledord i din leverans? I Akademiska Hus kundservicecenter får du möjlighet till just detta.
Är du intresserad?
Varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 26:e maj. Du ansöker genom att ladda upp cv och besvara urvalsfrågorna.
I den här rekryteringen samarbetar vi med Randstad AB. Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Claudia Baronescu på claudia.baronescu@randstad.se eller 0708296830.
Ansvarsområden
För att trivas och nå framgång hos oss behöver du ha ett genuint intresse för service och förmåga att agera på ett professionellt och inkännande vis, detta även i utmanande situationer. Du trivs i ett uppdrag där du har en variation av uppgifter och där du tillsammans med teamet tar ansvar för verksamhetens gemensamma framgång.
Nyckeln till vår framgång på kundservicecentret är lärandet och vår vilja att utvecklas tillsammans. Du trivs med att testa på nya sätt att jobba, du kommer gärna med förslag och bidrar till att teamet coachar och uppmuntrar varandra. Din inställning och arbetsinsats är av stor betydelse, inte bara för det individuella mötet med kunden utan även för Akademiska Hus verksamhet i stort där kundservice är en av flera nycklar till att få hela kundupplevelsen att bli ännu bättre.
Du har fullgjort gymnasiet och har godkända gymnasiebetyg. Vidare har du god datavana, är bekväm med datorn som ditt primära arbetsverktyg och behärskar grundläggande program så som Officepaketet och Teams. Du har förmåga att kommunicera mycket bra så väl muntligt som skriftligt på svenska och engelska. Du har förståelse för fastighetsdrift, förvaltning och uthyrning.
Det är meriterande om du har erfarenhet av Faciliate. Det är även meriterande med erfarenhet av att utveckla internt digitalt stöd som FAQ, utbildningsfilmer och e-learning.
Kvalifikationer
För att trivas och nå framgång hos oss behöver du ha ett genuint intresse för service och förmåga att agera på ett professionellt och inkännande vis, detta även i utmanande situationer. Du trivs i ett uppdrag där du har en variation av uppgifter och där du tillsammans med teamet tar ansvar för verksamhetens gemensamma framgång.
Nyckeln till vår framgång på kundservicecentret är lärandet och vår vilja att utvecklas tillsammans. Du trivs med att testa på nya sätt att jobba, du kommer gärna med förslag och bidrar till att teamet coachar och uppmuntrar varandra. Din inställning och arbetsinsats är av stor betydelse, inte bara för det individuella mötet med kunden utan även för Akademiska Hus verksamhet i stort där kundservice är en av flera nycklar till att få hela kundupplevelsen att bli ännu bättre.
Du har fullgjort gymnasiet och har godkända gymnasiebetyg. Vidare har du god datavana, är bekväm med datorn som ditt primära arbetsverktyg och behärskar grundläggande program så som Officepaketet och Teams. Du har förmåga att kommunicera mycket bra så väl muntligt som skriftligt på svenska och engelska. Du har förståelse för fastighetsdrift, förvaltning och uthyrning.
Det är meriterande om du har erfarenhet av Faciliate. Det är även meriterande med erfarenhet av att utveckla internt digitalt stöd som FAQ, utbildningsfilmer och e-learning.
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044