Servicekoordinator

Arbetsbeskrivning

Kort om tjänsten
Till en av våra kunder söker Dreamwork en servicekoordinator som ansvarar för internservice och är en viktig resurs i bolagets förändringsprojekt kring arbetssätt och kontor.
Uppdraget startar mitten på juni och för rätt person finns möjlighet till anställning hos kund.


Om verksamheten
Du kommer att vara anställd på Dreamwork och arbeta ute hos vår kund. Placeringsort är Helsingborg, och tjänsten är på heltid, 07.15-16.15. Arbetstiderna kan variera något beroende på dagens aktiviteter.


Mer om tjänsten
Målsättningen för vår kund är att skapa den bästa kontors- och arbetsmiljön för sina medarbetare genom att säkerställa att alla praktiska uppgifter vad gäller service, logistik och trivsel utförs på bästa sätt. Servicekoordinatorn är en resurs till hela företaget och arbetar aktivt för att göra varje dag till en bra dag på jobbet för bolagets medarbetare.

I arbetsuppgifterna ingår att:
- delaktig i företagets flyttprojekt som flyttkoordinator
- ansvara för posthanteringen, beställning av kontorsmaterial etc.
- ta hand om matbeställningar och catering
- ansvara för och följa upp serviceavtal
- delta i upphandlingar av nya avtal
- se till att arbetsmiljön är trevlig
- hantera administrationen kring nyanställd personal
- resurs vid samordning av utbildning och liknande, såsom ta emot intresseanmälan, lokaler, kost etc.
- vaktmästeriuppgifter såsom sätta upp tavlor, byta lampor, flytta möbler, drift och underhåll av bl.a. skrivare


Din profil
Du är en väldigt service- och kundorienterad person, som alltid möter dina kollegor med ett leende och viljan att hjälpa till och som älskar att vara spindeln i nätet. Du är en person som går den extra milen för att lösa en uppgift på bästa sätt. Du måste ha erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och från servicebranschen. Erfarenhet från projektkoordinering är meriterande.
Andra viktiga egenskaper är att du är en person med högt ansvarstagande, noggrann, lyhörd, tydlig, självgående och kan strukturera och planera ditt eget arbete. Du ser lösningar, inte problem och har lätt för att kommunicera.
Du behärskar svenska i tal och skrift.


Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini

Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré

Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dreamwork Scandinavia AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, 3-6 månader
  • Publicerat: 12 april 2017

Besöksadress

Drottninggatan 1, Helsingborg
None

Postadress

Birger Jarlsgatan 10
Stockholm, 11434

Liknande jobb


Vaktmästare till Internservice

Vaktmästare till Internservice

3 oktober 2024

Kundvärd till Coor i Linköping

Kundvärd till Coor i Linköping

2 oktober 2024

30 september 2024