OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu etablerar vi vår nya kundtjänst i Norrtälje. Är du serviceinriktad och gillar att vara med och bygga upp någonting nytt, sätta rutiner och processer? Sök tjänsten som servicekoordinator!
Som servicekoordinator på vår nya kundtjänst i Norrtälje arbetar du med telefonen och datorn som huvudsakliga arbetsredskap. Din främsta arbetsuppgift är att leverera service och hitta lösningar åt kunden. Det är du som ansvarar för att kunden är nöjd och bygger ett starkt samarbete. Rollen innebär:
• Vara en ambassadör för Veolias samtliga kontakter, både externt och internt
• Ta emot inkommande samtal
• Bejaka och hantera inkommande ärenden
• Göra självständiga bedömningar av varje ärendes prioriteringsbehov
• Koordinera ärenden till lämpliga interna och externa mottagare
• Rapportera uppdragsspecifika händelser enligt instruktioner
• Säkerställa nödvändig avlämning av pågående ärenden till avbytande kollegor
Kvalifikationer
• Gymnasial utbildning, gärna med teknisk inriktning
• Viss teknisk förmåga
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom antingen kundtjänst, support eller service
• God datorvana, samt förmåga att lära dig att navigera i nya system
• Behärska svenska och engelska mycket väl både i tal och skrift
Som person är du serviceinriktad och ser möjligheter framför problem. Du vågar föreslå lösningar och har ett stort engagemang i ditt arbete. Du kan hantera flera olika arbetsuppgifter parallellt, är strukturerad i ditt arbetssätt och duktig på att prioritera. Vi ser även att du trivs när tempot är högt och du kan snabbt prioritera. Du är en lagspelare som alltid bidrar till teamet och gärna rycker in där det behövs. Du gör alltid ditt bästa för att verksamheten ska nå sina mål.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och vill att du delar och tillämpar Veolias värderingar: ansvar, solidaritet, respekt, innovation och kundfokus, samt tillämpar dessa i ditt yrkesutövande. Veolia är en internationell koncern med stora karriärmöjligheter. Vi erbjuder dig ett arbete där du får möjlighet att utvecklas och arbeta med kompetenta medarbetare i ett stabilt företag som erbjuder goda villkor.
Kontakt och ansökan
Vi för löpande urval och intervju och önskar därför få din ansökan så snart som möjligt.
För mer information om tjänsten kontakta:
Administrativ arbetsledare Frida Erlandsson, tfn 0176-20 85 91
Recuritment Manager Cecilia Jansson, tfn 072-588 32 20