OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bakgrund
Ett välkänt företag inom bostadsbranschen söker nu en Servicekoordinator på 50% för att tillsammans med kontorschefen utveckla och förbättra kontorsservicen på två av företagets kontor.
Arbetsuppgifter
Som servicekoordinator kommer du att vara en central del av ett projekt som syftar till att analysera, testa och förbättra konceptet för kontorsservice under en 6-månadersperiod. Rollen innebär både operativt arbete för att säkerställa dagliga rutiner och strategiskt arbete för att utforma en långsiktig plan.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Rondering av kontoren (plocka, torka av ytor, fylla diskmaskiner mm när lokalvårdaren inte är på plats).
- Administrera ärenden i systemet TOPdesk.
- Hantera beställningar av entreprenörer, material och catering samt fakturahantering.
- Koordinera och följa upp med serviceleverantörer (kaffe, mattor, blommor mm).
- Upprätthålla ordning och bidra till samarbete inom kontorsservice.
I rollen ingår också att tillsammans med kontorschefen utveckla konceptet "Kontorsservice 2.0" genom att:
- Analysera och utvärdera behov av kontorsservice.
- Testa nya arbetssätt och utveckla en långsiktig kontorsguide som gäller samtliga kontor.
Kvalifikationer
Kunskap och erfarenhet
- Minst 3 års erfarenhet av arbete med kontorsservice på minst två olika företag.
- Dokumenterad erfarenhet av att utveckla kontorsservice, inklusive att identifiera behov, föreslå effektiviseringar och exemplifiera besparingar inom området.
- God administrativ förmåga, exempelvis erfarenhet av att hantera ärendesystem, fakturor och leverantörskontakter.
Personliga egenskaper
- Förmåga att arbeta självständigt och driva arbetet framåt.
- Mycket god servicenivå och känsla för ordning och reda.
Villkor
Tjänsten är en anställning hos där du arbetar på uppdrag hos kund.
- Placering: Två heldagar i veckan på kontor i norra Stockholm och en halvdag i veckan på kontor i södra Stockholm.
- Omfattning: 50% under en period på 6 månader med möjlighet till justering av volym beroende på behov.
Vill du vara en del av detta utvecklingsarbete och bidra till att skapa en modern och effektiv kontorsservice? Skicka in din ansökan redan idag då vi arbetar med löpande rekrytering till denna roll.
Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.