OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning.Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT.Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher.Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare.Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker nu för kunds räkning en[ [[ [ Servicekoordinator[ [[ Tjänsten innebär att du har en central funktion när det gäller service, samordning och support.Arbetet är mycket varierat med kund- och leverantörskontakter.Vidare ingår att fungera som support för säljchef, säljare och installatörer.Du kommer även att planera och koordinera uppdragen hos företagets kunder samt beställa varor och fakturera. För tjänsten krävs några års erfarenhet av motsvarande arbetsuppgifter och utbildning på minst gymnasienivå.Du har goda kunskaper i Officeprogrammen samt goda kunskaper i svenska i tal och skrift.[ [[ Som person är du driven, energisk, flexibel och lyhörd.Du har förmågan att arbeta självständigt och tar egna initiativ.Du har även en mycket god servicekänsla och förmågan att snabbt anpassa dig efter nya förutsättningar som uppstår.Tycker du om att skapa goda relationer och ett varierat arbete där du också får hitta kreativa lösningar i arbetssituationen är du rätt person för denna tjänst.08-586 22[731.[ [[ Skicka din ansökan senast den 17 maj.[ [[ Vi kommer att kalla till intervjuer löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719