Servicekoordinator!

Arbetsbeskrivning

Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl.Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar.Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen.I arbetet ingår att ta emot felanmälan från kunder via telefon, mail och hemsida och sedan registrering av serviceärenden i system, allokera tekniker, göra omprioriteringar av serviceärenden om så krävs, telefonkontakt med kunder och beställa reservdelar, planera installationer av nya maskiner och vissa faktureringsärenden kan också förekomma.Vem söker vi?Vi söker dig som har god telefonvana, gillar högt arbetstempo och är en problemlösare.Vi tror att du är en strukturerad och effektiv administratör som är tydlig och rak i din kommunikation.Vidare är du en problemlösare, ödmjuk inför kundkontakter och har vissa "ledaregenskaper".Det viktigaste är ändå att du har en hög servicekänsla!Har du tidigare erfarenheter från liknande processer betraktar det vi som en fördel.Då det är en internationell organisation är det viktigt att du har mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift.Vi ser även att du har goda datakunskaper.För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande.Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service.Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig. Vad erbjuder vi?Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående.Uppdraget är på lång sikt.Är du intresserad?Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.

Sammanfattning

Liknande jobb