Servicekoordinator

Servicekoordinator

Arbetsbeskrivning

PerformIQ gör mer än att hitta personal. Våra kandidater har rätt CV och det där lilla extra som du letar efter. Ansvarstagande, dedikerad, fokuserad, kalla det vad du vill, vi kallar det för idrottens egenskaper.

Är du en person som gillar att bygga relationer med kunder och har hög känsla för service? Vill du arbeta i en organisation med en familjär företagskultur där du erbjuds en varierad arbetsvardag? Då kan tjänsten som servicekoordinator till Multeral vara rätt för dig!

ERBJUDANDE OCH ARBETSUPPGIFTER
Tjänsten som servicekoordinator fokuserar främst på koordinering och administration av företagets servicetekniker samt hantering av inkommande arbetsorder. Du är länken mellan era kunder och den tekniska avdelningen. Ditt primära fokus är att hjälpa kunder som kontaktar företaget för service av storköksutrustning. Tillsammans med kunden felsöker ni först via telefon därefter koordinerar du ut tekniker som hjälper kunden på plats. Efter avslutad felsökning följer du även upp ärendet och gemensamt med kunden avslutar processen.

Som servicekoordinator kommer du till exempel att:
• Supporta kunder via telefon och mail
• Genomföra reservdelsbeställningar
• Dagligen koordinera tekniker för olika uppdrag ute hos kund

PERSONPROFIL
Vi söker dig som har god teknisk förståelse och gärna erfarenhet från liknande arbetsuppgifter tidigare. Vi ser att du som söker är en person som alltid vill ge högkvalitativ service och tycker om att ha nära dialog med kunder. Som person uppskattar du att arbeta med problemlösning och du stimuleras av att ansvara för flera arbetsuppgifter parallellt. Du visar stort engagemang i ditt arbete och vill utvecklas genom att lära dig mer om den verksamhet du verkar inom.
För att lyckas i rollen som servicekoordinator krävs vidare:
• Goda kunskaper i det svenska språket tal och skrift
• God datorvana, erfarenhet från SoftOne och Mobigo är meriterande

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som servicekoordinator. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Almgren
073-353 75 14
Caroline Palm

Henrik Petré

Carl Henrik Monsén

Lina Beaman

Åsa Almgren

Edvard Sjöberg
073 353 75 13
Christian Simon

Henrik Petré

Hanna Mattsson
0733-53 75 17

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 november 2020
  • Ansök senast: 20 november 2020

Besöksadress

Birger Jarlsgatan 34
None

Postadress

Sveavägen 159
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024