OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi en servicekoordinator med god planeringsförmåga. Du kommer att ta emot samtal från kunder, boka in tekniker för service och montering, se till att det blir tidseffektivt och har hela Västra Götaland och Värmland som bokningsområde. I dina arbetsuppgifter ingår det också att planera in att ordrar blir beställda, levererade, monterade, dokumenterade och fakturerade. Vi tror att du tekniskt intresserad och har lätt för att lära dig nya saker.
SAP är meriterande eller liknande ERPsystem.
Din profil
För att trivas i rollen som servicekoordinator behöver du vara ordningssam, ha koll på flera saker samtidigt och trivas att arbeta självständigt. Som person är du serviceminded, strukturerad, utåtriktad och flexibel. Du har förmågan att prioritera och stundtals arbeta i ett högt tempo. Du har en naturlig fallenhet för administration och arbetar med enkelthet i MS Office.
Svenska samt engelska i tal och skrift.
Om företaget
Uppdraget är tänkt att starta upp här under november/december 2020.
Du ansöker genom att du skicka ditt CV samt personligt brev till info@bemanningskontoret.se. Vi sparar inga cv:n efter avslutad rekryeteringsprocess.
Välkommen till oss!
Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se
DI Gasellföretag sedan 2019
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Fred
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Katarina Fred
Katarina Fred
Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis
Emma Nilsson
Christian Haraldsson